Tandarts.nl

7 Online reputatie in eigen hand nemen Tevreden patiënten schreeuwen dat niet van de daken, die ene ontevreden patiënt wel. Veel patiënten vinden een praktijk via mond-tot-mond reclame. Meestal gaat het als volgt: nadat men van ‘de buurman’ heeft gehoord hoe tevreden hij is over zijn tandarts zoekt men vervolgens de betreffende praktijk online op voor meer informatie. Veel bezoekers komen, al dan niet na de tip van de buurman terecht op de vergelijkingspagina van Tandarts.nl. (Ruim 3 miljoen per jaar) Tandarts.nl geeft alle reviews naast elkaar weer van Google, Zorgkaart, Klantenvertellen en Tandarts.nl; compleet, real-time en transparant. Vergelijken en meteen de praktijk naar keuze (online) bezoeken op 1 site, het kan op Tandarts.nl. Een tevreden patiënt voelt meestal niet vanzelf de behoefte om dit online te delen. Terwijl die ene ontevreden patiënt zijn ervaring uit frustratie online deelt met iedereen. Daarom is het belangrijk om ervaringen te verzamelen van álle patiënten zodat de tevreden patiënten als online ambassadeurs voor de praktijk optreden. Een mindere review valt dan weg tussen alle positieve. Daarnaast werkt een reactie van de behandelaar op een mindere review juist positief voor de praktijk. Zo hou je grip op je online reputatie! Tandarts.nl helpt de praktijk en behandelaar hierbij. Via een nieuwe functie binnen Tandarts.nl 3.0 is het mogelijk om patiënten eenvoudig uit te nodigen om hun ervaring met de praktijk en met de buitenwereld te delen. Hier zijn slimme volautomatische als ook semiautomatisch oplossingen voor. Ook een KRT-enquête is op deze wijze eenvoudig te organiseren. De gemaakte reviews worden allemaal apart weergegeven in Google, op Zorgkaart Nederland of op een pagina van Klantenvertellen en via Tandarts.nl staan ze allemaal op een rij in een widget op de praktijkpagina. Patiënten waarderingen verzamelen

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=