Probleem

Author:
joostvpoppel
Posted:
wo, 11/07/2001 - 10:44
Hallo,

sinds een aantal dagen heb ik last van mijn gebit. Aan mijn linker-onder-kies om precies te zijn..
Het lijkt alsof mijn tandvlees opgezet is rondom deze kies. tevens voel ik net onder mijn kaak een knobbel plusminus 2 centimeter onder de kies ter grootte van een tand... wat kan dit zijn?

bvd

joost
de digitale tandarts

Wat vervelend dat je last hebt van je gebit, naar aanleding van de beperkte symptomen die jij beschrijft, raad ik je aan zo snel mogelijk een tandarts te consulteren. Ik kan natuurlijk niet online een diagnose stellen, maar het lijkt erop alsof er een flinke onsteking zit onder je kies.

Succes!
wo, 11/07/2001 - 12:25 Permalink
joostvpoppel

Op uw aanraden heb ik net een afspraak gemaakt met mijn tandarts alwaar ik morgen langs ga. Overmorgen zal ik het eventuele resultaat plaatsen op dit forum..

bedankt voor de reactie!
wo, 11/07/2001 - 12:28 Permalink
joostvpoppel

stel dat het een ontsteking is, hoe zal deze dan genezen/verholpen moeten worden? En kan het misschien te maken hebben met verstandskiezen aangezien mijn tandarts een jaar geleden tegen mij zei dat mijn verstandskies doorkomt ??

bvd
joost
wo, 11/07/2001 - 12:54 Permalink
de digitale tandarts

Dit soort vragen kan je eigen tandarts beter beantwoorden, omdat hij/zij alle benodigde informatie heeft.

Grt

[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2001-11-07 13:33 ]
wo, 11/07/2001 - 13:32 Permalink
joostvpoppel

Hallo,

ben gisteren naar de tandarts geweest en het volgende kwam eruit:
Mijn verstandskies heeft voor een ontsteking gezorgd, waardoor ik die harde knobbel onder mijn kies kreeg(lymfklier). Ik heb een middel gekregen(weet niet uit mijn hoofd hoe het heet) waarmee ik mijn mond tweemaal daags moet spoelen.
Als ik na 1 week nog steeds last heb, dient de kies verwijderd te worden...
Laten we hopen dat de ontsteking overgaat :smile:

groeten JOost
vr, 11/09/2001 - 12:10 Permalink
marieke19

hey, ik zie dat de berichtjes die je gepost hebt over je tandprobleem, al enkele jaren oud zijn... :-( ik hoop dat je deze nog leest !

Ik had een vraagje, ik heb net hetzelfde als jij voor denk ik..
ik voel ook een knobbel, onder mijn kaak op diezelfde plek als jij, en ze doet geen pijn ofzo...maar ik ben erg bang wat het zou kunne zijn. ik heb wel aan die tand jaren een heel diep gaatje gehad.
een erg groot gaatje ook wat je zag aan de tand vanboven, en het zag er erg zwart uit. en dat gaatje heeft er jaren gezeten, en k heb er nooit echt last van gehad, maar toen werd het toch tijd om het gaatje eens te laten vullen. de tandarts zei dat ze hem net niet moest ontzenuwen want het gaatje was vrij diep.

zou het mss kunnen dat het een ontsteking ofzo is? maar het doet wel geen pijn dus weet ik het ook niet meer.. hopelijk kan iemand mij gerust stellen.. lieve groetjes :-( :smt006
za, 10/21/2006 - 20:29 Permalink