bij de gedachte aan de tandarts alleen al word ik onpasselijk...
mijn tanden beginnen scheef te groeien sinds ik 4 van die #@~~**##-verstandskiezen heb. die moeten er dus uit. klinkt heel logisch, maar ik ben nogal bang voor de tandarts en voor pijn! nou heb ik gehoord dat ze niet alle 4 in 1 keer eruit getrokken kunnen worden. dus ik zal 2 keer moeten. is het mogelijk om om lachgas te vragen, is dat iets wat elke tandarts heeft? en hoeveel injecties krijg je gemiddeld? doen die erg pijn? Kan iemand me geruststellen?!
mijn tanden beginnen scheef te groeien sinds ik 4 van die #@~~**##-verstandskiezen heb. die moeten er dus uit. klinkt heel logisch, maar ik ben nogal bang voor de tandarts en voor pijn! nou heb ik gehoord dat ze niet alle 4 in 1 keer eruit getrokken kunnen worden. dus ik zal 2 keer moeten. is het mogelijk om om lachgas te vragen, is dat iets wat elke tandarts heeft? en hoeveel injecties krijg je gemiddeld? doen die erg pijn? Kan iemand me geruststellen?!
[ Dit Bericht is bewerkt door: chris30 op 2002-05-21 13:36 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: op 2002-05-21 13:39 ]
Of er wordt verwezen naar de kaakchirurg is afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van de tand/kies en de ervaring van de tandarts.
Veel tanden/kiezen kunnen door de tandarts zelf verwijderd worden.
Uit eigen ervaring weet ik dat er leukere dingen zijn dan het laten trekken van verstandskiezen, maar zelf heb ik tijdens de behandeling niks gevoeld.
Met vriendelijke groet.
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2002-05-22 19:05 ]
Er is bij mij een verstandskies getrokken, ik vond het niet pijnlijk.
Omdat je van te voren niet weet hoe het gaat maak je je er al druk om. Ga gewoon heen en probeer je te ontspannen. Het zal best wel mee vallen. En denk hierom, als je het niet doet dan kunnen de gevolgen nog erger (of pijnlijk) worden.
Veel succes,
Groeten van saskia