Hoi,
Weet er iemand welke pijnstiller goed helpt na een behandeling bij de tandarts?
Ik neem meestal Brufen Forte 600, maar helpt soms niet voldoende.
Het mag ook een bruistablet zijn, de laatste keer had ik de eerste dagen last bij het slikken.
Moet dinsdag terug naar de tandarts en voorzie wel wat pijn, zou de medicatie al in huis willen hebben.
Graag een antwoordje met jullie ervaring
Krisje
Ook een gelukkig nieuwjaar met weinig tandproblemen in 2003
Weet er iemand welke pijnstiller goed helpt na een behandeling bij de tandarts?
Ik neem meestal Brufen Forte 600, maar helpt soms niet voldoende.
Het mag ook een bruistablet zijn, de laatste keer had ik de eerste dagen last bij het slikken.
Moet dinsdag terug naar de tandarts en voorzie wel wat pijn, zou de medicatie al in huis willen hebben.
Graag een antwoordje met jullie ervaring
Krisje
Ook een gelukkig nieuwjaar met weinig tandproblemen in 2003
Zelf gebruik ik altijd saridon tegen de pijn. Helpt prima. Zelfs als je kiespijn hebnt!!!
De beste wensen voor het nieuw jaar!!!
Groetjes monique
sterkte met de alles, groetjes, lica.
Heb ook al problemen gehad na een behandeling, heb toen Brexine bruistabletten voorgeschreven gekregen.
Ze hebben zowat dezelfde werking als Brufen Forte 600, maar in bruistabletvorm.
Ook cataflam is ontstekingswerend en een heeeeel klein pilletje, wat het slikken toch vergemakkelijkt.
Soms neem ik als pijnstiller Alka-Seltzer, bruistablet, is ook goed voor de maag.
Als je al een hele tijd pijn hebt, ken je er al wat van.
Ik hoop dat mijn pijn vlug overgaat, ben nu in behandeling voor een wortelkanaalbeh., moet pas den 21ste terug komen.
Had wat minder pijn, maar de pijn is nu aan het terugkomen.
Wie heeft hetzelfde meegemaakt. De tandarts zegt dat het nog wel wat kan duren, de behandel. gebeurt in versch. fases.
Lieve groetjes
Ben soms wel een klein beetje hopeloos, de pijn gaat op en af, maar neemt wel toe als ik heel moe ben. Wie ervaart dit ook?
Graag reacties van jullie. Ben blij dat ik deze site ontdekt heb, dan kan ik tegen jullie wat zagen, want thuis moet ik er niet meer mee afkomen.
Naproxen werkte voor mij ook heel goed, waar ibuprofen/paracetamol tekort schoten.