Ik heb sinds kort een nieuwe tandarts en die bevalt goed. Omdat er nogal wat vertimmerd moet worden heb ik al wat afspraken achter elkaar gehad. Ik heb altijd al een hekel aan de tandarts maar dat ging meestal gepaard met normale zenuwen die iedereen heeft denk ik. Tijdens een van de laatste behandelingen kreeg ik echter last van overgeefneigingen. Alleen niet in de vorm van misselijkheid maar meer spanning of zoiets. Er komt dus niks uit maar is een reactie.
De behandeling daarop had ik in het begin er meteen weer last van. Het heeft met spanning te maken of met het gevoel dat het weer zou kunnen gebeuren. S'morgens tijdens het tandenpoeten voel ik het al aankomen, alleen heeft het niks te maken dat ik te ver achter in mijn keel kom. De tandarts heeft mij geadviseerd om iets kalmerend te kopen.
Heeft iemand een tip voor zo'n middel of een tip zonder een kalmerend middel?Alvast bedankt.
De behandeling daarop had ik in het begin er meteen weer last van. Het heeft met spanning te maken of met het gevoel dat het weer zou kunnen gebeuren. S'morgens tijdens het tandenpoeten voel ik het al aankomen, alleen heeft het niks te maken dat ik te ver achter in mijn keel kom. De tandarts heeft mij geadviseerd om iets kalmerend te kopen.
Heeft iemand een tip voor zo'n middel of een tip zonder een kalmerend middel?Alvast bedankt.
Groetjes MG
PS sterkte er mee!!
Kent iemand mijn precieze symptomen en weet er iets op?
Succes.
[ Dit Bericht is bewerkt door: vaart op 2003-01-14 23:16 ]
Dit is alleen mogelijk tijdens de behandeling.
Veel succes
MG