heb maandag linksonder eruit laten halen bij de tandarts,duurde erg lang,had ook bij de kaakchirurg moeten gebeuren,zei de tandarts zelf.deed geen pijn,de behandeling dan,maar daarna......slaap al drie nachten niet,komt vreselijke lucht uit die wond(is open,moet zelf schoon houden)ook anti biotica gehad,helpt ook nog niet,gaat dit ooit over?van de zenuwen steek ik ook nog wel eens een sigaretje op,zeker ook niet goed?iemand dit ooit meegemaakt,dan weet ik misschien wat me te wachten staat,HOOP SNEL WAT TE HOREN!!!
[ Dit Bericht is bewerkt door: frankieboy op 2003-02-21 20:56 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: frankieboy op 2003-02-22 11:16 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: frankieboy op 2003-02-21 20:56 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: frankieboy op 2003-02-22 11:16 ]
de wond geneest dan slecht en de meeste rokers zeggen uit ervaaring dat het meer pijn doet.maar ik herken het helemaal van je hoor.ik had ook een kies beter laten doen bij een kaakmeneer.maar ja te laat.door al dat wringen en trekken kan je nog wel zeker een maand er na last hebben.maar ik zeg altyd vertrouw je het niet gewoon op bellen en vragen of je mag komen.dat is nog alttyd de beste optie vind ik.ik weet dat het niet simpel is in nederland om zomaar effe langs tekomen bij een tandarts,hier in zeeuwsvlaanderen gaat dat nog best redelijk beter dan hoger op in nederland.
maar veel suc6 kan verder niks voor je doen dan alleen te zeggen wat ik denk.vriendelijke grtzz terry...
De periode met klachten duurt over het algemeen enkele weken. De last die je hebt van de andere elementen kan door uitstraling of door irritatie ontstaan.
Bij twijfel altijd de behandelend arts raadplegen. Waarschijnlijk zullen de klachten de komende weken langzaam afnemen.
Zie ook deze vraag:
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=143&forum=1
Met vriendelijke groet.
Ik wens je heel veel suc6... En hoop voor je dat er nu eindelijk een eind komt aan je pijn!!!
Groetjes Monique
Ik had graag met je geruild vanmiddag hoor! (bij mij ging het ook om rechtsonder) Ik zit hier ook nu achter mijn computer met een enorm dikke wang en pijn in mijn kaak van hier tot tokio..... Ben even helemaal niet blij... Ik hoop maar dat het bij mij niet zo gaat als bij jou...
Als die kies zo verschrikkelijk veel pijn doet, kan je niet bij je eigen tandarts terecht dan? Als een patient pijn heeft, dan maken de meeste tandartsen wel tijd. Bij die van mij is het in elk geval nooit een probleem. Als ik opbel opmdat ik pijn heb, dan kan ik dezelfde dag of een of twee dagen later terecht.... van kiespijn wordt je helemaal gek!!!!
Groetjes Monique