Hoi allemaal,
Wat ik nu weer heb, ik heb rechtsonder een verstandskies die flink ontstoken is. Ik poets elke dag maar het wordt niet minder, het enige wat ik weet is dat de pijn helemaal naar mijn oren toe trekt. Heeft iemand een tip om van die ontsteking af te komen? Ja ik moet volgende week woensdag dus voor het eerst naar de mond hygenieste.
groetjes Bemmen
Wat ik nu weer heb, ik heb rechtsonder een verstandskies die flink ontstoken is. Ik poets elke dag maar het wordt niet minder, het enige wat ik weet is dat de pijn helemaal naar mijn oren toe trekt. Heeft iemand een tip om van die ontsteking af te komen? Ja ik moet volgende week woensdag dus voor het eerst naar de mond hygenieste.
groetjes Bemmen
Groetjes, Janny
Ik had al jarenlang de gewoonte mijn oren en kin wat te masseren, typisch voor melkzuur, wat in mijn hoofd trouwens wel anders voelt dan in de rest van mijn lichaam. Toen een kies met en enorm gat bij mij weg was gehaald kon ik ook mjn gezicht wat beter ontspannen, daarna trok hoofdpijn en pijn in mijn oren weg, neus en kin weg.
Maar misschien is het bij jou wat anders. Ik hoop dat je eraf kunt komen.
Doei,
Groetjes, Janny
Dus.. Wordt vervolgd.
Groetjes Bemmen
Dit alles natuurlijk onder goede plaatselijke verdoving
succes
en zoiets gaat niet met poetsen over nee, je verstevigt hooguit je tandvlees ermee, en je maakt die kies wat schoner, meer niet.
nou ik er zo over nadenk, ...ik ken echt niemand waarbij ze na klachten gewoon geboord zijn ofzo, meestal hoor je dat ze getrokken zijn, of op andere manier verwijderd (bij mij 2 weggesneden, en 2 getrokken, waarvan 1 poosje terug)