Hoi,
Ik heb zelf last van slechte adem en kauwgom, mintsnoepjes, m'n tong poetsen etc. helpt niet, althans niet lang genoeg. Toen kwam ik deze site tegen: http://www.therabreath.be waarop producten werden aangeboden die zouden helpen tegen slechte adem. Maar ik ben altijd wat voorzichtig als het gaat om winkelen op internet.
Nu is mijn vraag of iemand deze producten kent, erover heeft gehoord of het zelf heeft geprobeerd. Ik ben een beetje wanhopig, want ik wil heel graag van m'n slechte adem af, maar ik wil ook weer niet 50 euro uitgeven aan een product waar ik nog nooit van heb gehoord. Wat moet ik doen? De site ziet er betrouwbaar uit en ik ben de naam Therabreath op verschillende sites tegengekomen. Wie kan mij wat informatie geven over dit product?
Ik heb zelf last van slechte adem en kauwgom, mintsnoepjes, m'n tong poetsen etc. helpt niet, althans niet lang genoeg. Toen kwam ik deze site tegen: http://www.therabreath.be waarop producten werden aangeboden die zouden helpen tegen slechte adem. Maar ik ben altijd wat voorzichtig als het gaat om winkelen op internet.
Nu is mijn vraag of iemand deze producten kent, erover heeft gehoord of het zelf heeft geprobeerd. Ik ben een beetje wanhopig, want ik wil heel graag van m'n slechte adem af, maar ik wil ook weer niet 50 euro uitgeven aan een product waar ik nog nooit van heb gehoord. Wat moet ik doen? De site ziet er betrouwbaar uit en ik ben de naam Therabreath op verschillende sites tegengekomen. Wie kan mij wat informatie geven over dit product?
Wordt tevens gesponserd door Dent-aid. Dit bedrijf laat haar produkten ook wetenschappelijk onderzoeken en staat goed aangeschreven.
Bedenk wel dat gezond tandvlees het belangrijkst is bij het voorkomen van een slechte adem.
Met vriendelijke groet.
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-03-25 22:36 ]
Ik heb ook jaren last gehad van een slechte adem, hoorde altijd dat het tandvlees was, dus ik flossen tot ik een ons woog, hielp niks, tot ik een foto liet maken van mijn gebit en wat bleek: een ontsteking aan een kies. Kies d'r uit, vieze adem weg en ik flos ook nog maar zelden nu en geen vieze adem meer!(ken je nagaan!) Tip: laat foto's maken van je gebit just in case, je weet maar nooit! Succes....
Ik heb de producten van therabreath geprobeerd. In het begin was ik ook zeer sceptisch, want het is veel geld (36 euri voor een oefenpakketje). Maar tot mijn verbazing! het product werkte bij mij. Niet gelijk de eerste dag maar na 2-3 dagen merkte ik dat ik een minder vervelende smaak/geur had. Zelfs na het drinken van een paar biertje sta ik de volgende dag niet op met een vieze smaak in mijn mond
Helaas is de voorraad nu weer op. dus ik stink weer gigantische uit mijn bek!!
Dus ik kan jou het product aanraden ik heb me een pakket gekocht voor 36 euro daarin zit tandpasta , mondwater en tong schraper dit is incl. verzendkosten.
grt Thijs
TheraBreath
Ik heb normaal echt veel witte en gele aanslag op mijn tong (als ik er met een tongschraper overheen ga, komt deze viezigheid dus mee), die ook zichtbaar is als ik in de spiegel kijk op mijn tong. Met een wattenstaafje wat van mijn tong geschraapt en dat stonk dus hendig!
Maar tot mijn verbazing na het gebruik van de tandpasta en het mondwater, heb ik bijna anderhalve dag geen aanslag meer op mijn tong gehad en stonk ook niet meer. Na 1,5 dag de zakjes nummer 2 gebruikt en weer 1,5 dag nergens last meer van. Ik heb dus meteen nu deze tandpasta en mondwater besteld bij Thera Breath. Ik heb vroeger ook wel eens Halita mondwater geprobeerd, maar dan had ik het gevoel dat ik helemaal geen smaak meer in mijn mond had, eten smaakte daarna niet etc. Maar dit middel lijkt wel zere veel perspectief te bieden. Ik ga het dus nu structureel proberen, ik hou jullie op de hoogte. Ik heb gisterochtend de laatste keer de tandpasta gebruikt en het mondwater, nu , na meer dan 1,5 dag, begint er weer gele en witte aanslag op mijn tong te kone en de stank komt ook weer op. Dus ik ben benieuwd, biedt perspectief in ieder geval! Ik ga het proberen dus!
Zie bv. ook nog:
http://www.tandarts.nl/html/vieze%20smaak/vieze_smaak_uitgebreid.php
Thera Breath
Verder kom ik netjes 2 keer per jaar bij de tandarts, en poets 3 keer grondig per dag en gebruik iedere avond tandenstokers om resten tussen mijn tanden te verwijderen en 2 keer per week flos ik daarna nog. Ik let zeer op mijn mondhygiene.
Maar goed, ik overweeg toch een mondhygienist op te zoeken, na jouw berichtje.
Stel dat het probleem ligt aan een plaats met weinig zuurstof zijn,de groeven en spleten (fissuren) op de tong, is dan buiten het gebruik van middeltjes als Thera Breath als 'symptoom' bestrijding een andere oplossing dan nog?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
Re: Therabreath tegen slechte adem
Ik gebruik sinds 3 jaar de produkten van therabreath. Het is het enige dat helpt bij mij.
Ik heb via de tandarts als meerdere produkten gebruikt. (Halita..na het spoelen daarmee had ik mijn mond vol losse velletjes huis..geen smaak en mijn kinderen vonden dat ik nog steeds een slechte adem had. Het mondwater van Halita is duurder dan Therabreath.)
Het is alleen erg jammer dat Therabreath niet werkt met klantnummers en verder geen "binding"heeft met klanten. Je moet iedere keer opnieuw een hele bestellijst invullen enz. Maar het is werkelijk het enige produkt dat helpt..schrapen en spoelen en je kunt met een gerust hart weer onder de mensen. Succes.
Re: Therabreath tegen slechte adem
Naar de tandarts, die kon niets vinden, naar de huisarts, misschien maagprobleem. :smt017
ik vond het heel vervelend. uiteindelijke oorzaak: wel degelijk een ontsteking in de wortel! Mijn kroon was gaan lekken en de kies ging loszitten, na het trekken van de kies nooit meer last gehad!
Ik heb dus geen pijn gehad, geen bloedend of opgezet tandvlees, er was niets te zien op de foto(waarschijnlijk als die later nog een keer was genomen wel)
Dus laat nog eens alle tanden en kiezen nakijken, voel ruik, proef in de buurt van alle tanden met een watje o.i.d. het is toch heel vaak een probleem vanuit het gebit! Sterkte! :smt006