pijn na trekken van kies

Author:
marel26
Posted:
do, 04/17/2003 - 21:31
Dinsdag heb ik mijn kies laten trekken, opzich ging dat allemaal prima, maar nu heb ik last van napijn.
Vooral als ik mijn kaken op elkaar zet en mijn kiezen elkaar raken.
De pijn is alleen aan de kant van de getrokken kies.
Het is een zeurende pijn, waar ik gek van word!!
Verder is het gehecht en begint het al een beetje los te laten.
Mijn vraag is; hoe lang kan napijn duren??
En zijn die gevoelige tanden rondom normaal??
terry

hoihoi,de napijn is vrij normaal,en het is zo als ik lees nog maar van dinsdag geleden.
en inderdaad de tanden er omheen kunnen gevoelig zijn,is eigelijk niet zo vreemd ook,ze staan ook zo dicht bij elkaar.wacht nog een paar daagjes af,en als je dan niet zonder pijnstiller kan met 3x daags,dan zou ik effe na laten kijken voor eventueel een onsteking kans.ook mag je pas na twee dagen spoelen,met bevoorbeeld bocasan.
ik wens je sterkte verder en het komt wel goed met je,vriendelijke groetjes terry.
do, 04/17/2003 - 22:39 Permalink
marel26

DAt je na 2 dagen pas mocht spoelen wist ik niet?!
Ik ben nl meten begonnen met het spoelen (bocasan).......oeps!!
Bedankt voor je reactie, ik hoop dat het snel beter gaat.
Op 2003-04-17 22:39, schreef terry:
hoihoi,de napijn is vrij normaal,en het is zo als ik lees nog maar van dinsdag geleden.
en inderdaad de tanden er omheen kunnen gevoelig zijn,is eigelijk niet zo vreemd ook,ze staan ook zo dicht bij elkaar.wacht nog een paar daagjes af,en als je dan niet zonder pijnstiller kan met 3x daags,dan zou ik effe na laten kijken voor eventueel een onsteking kans.ook mag je pas na twee dagen spoelen,met bevoorbeeld bocasan.
ik wens je sterkte verder en het komt wel goed met je,vriendelijke groetjes terry.
vr, 04/18/2003 - 10:10 Permalink
bange angela

Hoi ik heb 8 april mijn verstandskies getrokken en het doet nog pijn, inderdaad pijn aan het gebit in de buurt van de kies. Hoofdpijn en oorpijn aan 1 kant. Moet zeggen na 10 dagen gaat het iets beter, nog steeds nonstop aan de pijnstillers helaas, dus het verschilt per persoon. Mijn hechting is na 3 dagen voor een deel los gesprongen, ook niet fijn. Zeer pijnlijk als er etensresten in de wond komen, maar zorg dat je zo'n kromme spuit hebt om de wond schoon te spuiten. Schoonmaken gaat dan goed met oplossing waterstofperioxide, prikt wel een klein beetje, maar ja liever dat dan een ontsteking.
Voor mij was de kaakchirurg een nare ervaring. Ik kom daar niet meer. Dank je de koekoek!!
vr, 04/18/2003 - 10:12 Permalink