Morgen is (eindelijk) mijn intake in Kerkrade.
Ik ben blij dat ik nu mag gaan om te happen, maar ook bang omdat het natuurlijk wel een tandarts is!
Weet niet goed wat ik kan verwachten en laat alles maar over me heen komen...
Ik ben blij dat ik nu mag gaan om te happen, maar ook bang omdat het natuurlijk wel een tandarts is!
Weet niet goed wat ik kan verwachten en laat alles maar over me heen komen...
Dat is het stom om dat te doen, waarom wil je dan een kunstgebit hebben. Is dat dan zo moeilijk voor je.
Laat mij wat horen, hoe het gaan is. Sterkte dan alvast voor je....
Groetjes Maurice.
In bijna elke tand of kies zit minstens 1 vulling, in sommige zelfs 4!
Ik heb 2 rotte verstandskiezen boven, en 2 onder die eruit gesneden moeten worden.
Als al die vullingen eens vervangen moeten worden....dan neem ikliever nu al een gebitje. En dan hebben we het nog niet gehad over mijn panische angst voor de tandarts. Ik heb dentafobie, of hoe noemen ze dat. Dat is extreme angst.
Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is voor je!
Ik denk niet dat je dit nog leest voor je tandarts bezoek maar goed.
Maak je niet te druk voor het gesprek en probeer je te ontspannen onthoud dat er niks gebeurt wat jij niet wilt.
En probeer met het happen goed door je neus te ademen dan is er weinig aan de hand.
Sucses.
Groetjes, Janny
[ Dit Bericht is bewerkt door: janny1970 op 2003-04-23 08:00 ]
Ik kon me niet ontspannen, dus ik begon te kokken!
Verder is alles goed gekomen en over 6 weken ben ik aan de beurt!
Hoeveel moest jij trouwens betalen voor de behandeling? De verzekering vergoed niet alles, zodat ik nog €530 zelf moet betalen!
en als je een prothese van je verzekering krijgt dan kan je beter geen nemen.een goede prothese kost veel geld en zien er veel mooier uit.dit heb ik van zeer veel mensen gehoord die dit meemaakte.het is net zo als ze zeggen een ziekefonds brilletje of zelf alles betalen voor een goede.
veel suc6 verder.grtzz terry.
Gefeliciteerd zou ik zeggen, en ja dat happen is niet echt leuk maar goed hoort erbij.
Ik zelf heb € 275,= voor de narcose en het trekken van mijn eigen gebit betaald, en € 910,= voor het kunstgebit, ik heb alles zelf betaald omdat ik het eruit wou hebben en dus ook zelf wil zeggen wat voor gebit ik kreeg dus vandaar, het klopt dus wat terry zegt.
Ik vind trouwens een bijbetaling van € 530,= best nog veel, helemaal omdat jij het via het ziekenfonds doet.
Ik hoop voor jou dat die 6 weken erg snel voorbij gaan en dat je tevreden zult zijn met je klappergebit.
Groetjes en tot horens, Janny
Sorry voor de late reactie, maar dat vind ik dus echt een kansloze opmerking! Natuurlijk bestaat er niet zoiets als een ziekenfondsgebitje!!! HAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: De tandarts declareert de kosten, de verzekering zegt niet dat hij een gebit van 100 euro moet laten maken hoor! HIHIHIH!
Daarnaast heeft mijn gebit mij noooit problemen gekregen, en ik heb hem inmiddels al 4 jaar.