Gaatje gevuld, en jongens / meiden, GEEN PIJN

Author:
Eternity
Posted:
wo, 05/07/2003 - 10:38
Hoi iedereen,

Vandaag voor het eerst een gaatje laten vullen. Had hier gisteren even gekeken, mensen hadden het over injecties en pijn.

Moet zeggen, niets van dit alles. Geen injecties, wel geboord maar geen pijn. Hoop dat dit iedereen een hart onder de riem steekt :grin:

Groetjes,
Marco
terry

Mooi om te horen marco,maar zonder verdoving is helemaal mooi natuurlijk.Dan zal het in iedergeval een piep klein gaatje geweest zijn,anders had je wel degelijk verdoving moeten hebben.dit is om niet iemand bang te maken wat ik zeg,maar zo is het gewoon.bij een flink gaatje voel je wel degelijk wat pijn,de tandarts moet namelijk eerst het gat uit boren en tand bederf,als dat veel is kan je beter verdoving vragen.
ik zeg dit om geen misverstanden te geven voor anderen die denken dat het zonder verdoving kan.maar pijn loos kan een tandarts heel goed doen.
veel suc6 verder grtz terry
wo, 05/07/2003 - 15:29 Permalink
martinvw

Ik heb inmiddels de nodige vullingen, maar ik heb dit werkelijk nog nooit laten verdoven. Ten koste van de nodige pijn bij het boren, maar die is van voorbijgaande aard en dat heb ik altijd nog liever dan na de behandeling nog een paar uur met een scheve mond rond te lopen.
zo, 05/11/2003 - 21:20 Permalink