Wie oh wie kan mij helpen? Volgens mij heb ik al tien tandartsen bezocht en niemand kan mij helpen. Erg raar. Al anderhalf jaar lang heb ik last van mijn rechter bovenkaak. Het was er opeens. De pijn zat eerst tussen mijn kiezen, later bleek nr. 15 'ziek', dus wortelkanaalbehandeling. Ik dacht, dit was het dan, maar het hielp niets, nog steeds pijn en brandend tandvlees. Toen ging de derde kies opspelen: wortelkanaalbehandeling, hielp niets, dus ik heb hem laten trekken! Heel zonde, maar het deed zo'n pijn. Nu, zes maanden later doet nog mijn hele rechterkaak pijn, ook onder nu dus. Inmiddels is aan kies 15 weer een endo gedaan. Nu nog steeds dezelfde pijn na een week. Wat zou dit kunnen zijn? Moet ik naar een zenuwarts?
Groeten, Mascha
Groeten, Mascha
een endo kan maar eenmaal,want daarna is de zenuw al weg.mijn advies is gewoon laat je hele kaak eens op de foto zeten.veel suc6 verder groetjes terry.
Het kan ook dat de tandarts het wortelkanaal niet kan vinden waar het om gaat; het is heel klein dus moeilijk te vinden.Maar de 15 heeft meestal maar 1 wortelkanaal,dus dat lijkt het mij niet.
Misschien is er niks aan de hand...stress ofzo...soms is het gewoon ook onverklaarbaar.
nou ja..sterkte
Alvast bedankt allemaal!
Mascha
[ Dit Bericht is bewerkt door: Mascha op 2003-05-27 12:32 ]