hallo,graag wou ik weten hoelang het duurt voor een kies trekken.
heb al eens een kies laten trekken en dat duurde namelijk best lang,zeker 22 minuuten.
die kies had brede of open staande wortels,de tandarts zelf zei ook dat het een flinke kies was.
iemand ervaring meee.
ik ben nammelijk heeeeeeeel bang,heb namelijk ook last van hyperventilatie,spanning op borstkas.
groetjes silvio.
ps.
vooral de tijd voor de tandarts afspraak en in de wachtkamer,in de stoel zelf gaat het redelijk.
[ Dit Bericht is bewerkt door: silvio op 2003-06-03 16:58 ]
heb al eens een kies laten trekken en dat duurde namelijk best lang,zeker 22 minuuten.
die kies had brede of open staande wortels,de tandarts zelf zei ook dat het een flinke kies was.
iemand ervaring meee.
ik ben nammelijk heeeeeeeel bang,heb namelijk ook last van hyperventilatie,spanning op borstkas.
groetjes silvio.
ps.
vooral de tijd voor de tandarts afspraak en in de wachtkamer,in de stoel zelf gaat het redelijk.
[ Dit Bericht is bewerkt door: silvio op 2003-06-03 16:58 ]
groetjes silvio.
Op zich kan trekken heel snel gaan. De verdoving moet wel even inwerken. Soms gaat het wat moeilijker.
Een kies kan bv steviger vastzitten dan anders, volgens mij vooral door de stad van de wortels. Een wortel kan bv een soort kurketrekkervorm hebben, dan is het of wat wrikken of naar de kaakchirurg.
Meestal komt een kies bepaald niet zomaar los, er moet een forse kracht worden uitgeoefend. Meestal kan die kracht zo worden gezet dan dat niet vervelend is. Wat jij beschrijft lijkt me niet iets wat veel voorkomt maar het lijkt me ook niet direkt zorgelijk.
Doeg,
groeten silvio.
Devilsmum