waarom gelijk naar de tandarts
kost alleen maar geld
ik wacht nog even het wordt al minder
over een week nog niet weg ga ik naar de tandarts
kost alleen maar geld
Op 2003-06-14 21:08, schreef pannemans:
waarom gelijk naar de tandarts
kost alleen maar geld
wat heel goed helpt is echinaforce van dokter vogel druppels.drie keer daags goed insmeren dat tandvlees,en na een week zal het beter gaan.veel suc6 verder,groetjes terry.
Het kan best zo zijn dat er te weinig ruimte voor de verstandskies is en dat deze verwijdert dient te worden. Wanneer onsteking aanhoud of regelmatig zal terugkeren zult u toch echt contact met uw tandarts moeten opnemen.
Suc6
Gr. Maurice
en het werk heel goed echt waar,zelfs in paradontax tandpasta doen ze tegen woordig dat er in.
maar het beste is het middel puur druppels,ik heb hier door nooit meer last van tandvlees problemen.kijk anders effe op http://www.vogel.nl staat niet bij dat het voor tandvlees is maar werkt wel perfeckt er op.
als het maar werkt toch.
grtzzz terry.
[ Dit Bericht is bewerkt door: terry op 2003-06-15 23:22 ]
Afhankelijk van de aard van de aandoening en de oorzaak ervan kan een specifieke natuurlijke behandeling worden gekozen:
Bij vitamine C-gebrek kunnen vruchten en groenten die rijk zijn aan vitamine C veel goeds tot stand brengen. Hetzelfde geldt voor citroensap. Vitaal Vitamine C complex tabletten bevatten natuurlijke vitamine C.
Wanneer een vitamine B-tekort de oorzaak is, is het gebruik van gist of een gistproduct (Kelpaforce) aan te bevelen.
Is een slecht passend kunstgebit of een tandaandoening de aanleiding, dan zal een bezoekje aan de tandarts nodig zijn.
In het algemeen is een goede mondhygiëne essentieel:
Gorgelen met verdunde Molkosan (1 deel Molkosan op 4 delen gekookt, afgekoeld water) heeft een gunstige invloed op ontstekingen in de mondholte.
Spoelen met Salvia tinctuur (40-50 druppels in een glas water en daarmee over de dag verdeeld de mond spoelen) werkt ontsmettend en zorgt voor een beschermend laagje op de slijmvliezen.
Er zijn enkele natuurlijke geneesmiddelen die bij mondslijmvliesontsteking kunnen worden gebruikt:
Echinaforce
(5x daags 20 druppels of 2 tabletten) helpt de weerstand te vergroten en de ontsteking te genezen. U kunt er de pijnlijke plaatsen ook mee aanstippen.
Tormentilla tinctuur
(de aangedane plekken aanstippen) werkt adstringerend (samentrekkend). Vooral toepassen bij chronische aandoeningen.
Spilanthes tinctuur
(de aangedane plekken aanstippen) helpt als de oorzaak een schimmelinfectie is.
Op 2003-06-16 10:01, schreef braces:
Hey bedankt Terry! Supertip!
Graag gedaan,.
vriendelijke groetjes Terry.
Maar ik moet wel zeggen dat de meeste tandartsen vaak wat minder enthousiast zijn over homeopathie en/of biologische tandheelkunde.
Waar ik naar kijk is evidence based tandheelkunde, met andere woorden er moet keihard wetenschappelijk bewijs voor zijn.
Over tandvleesontstekingen is de afgelopen 40 jaar gigantisch veel wetenschappelijk onderzoek gepubliceerd. Beginnend van hele simpele onderzoeken van 'wat zijn de veranderingen aan het tandvlees als je x dagen niet poetst' tot genetische diagnostiek om je vatbaarheid te voorspellen.
Bij aanhoudende tandvleesontsteking is het verstandig om een tandarts te bezoeken, zodat deze dankzij zijn/haar kennis uit de vakliteratuur, de oorzaak kan achterhalen en je gericht advies kan geven cq kan behandelen.
Met vriendelijke groet.
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-06-16 14:06 ]
en inderdaad als het niet over gaat ,dan zeker altyd de tandarts laten onderzoeken.
maar van de gewone tandvlees problemen.word wel degelijk 90% genezen.
moest de onderzoekers morgen zegen dat tandvlees kan opgelost worden met homeopathie,dn geloven ze er wel ineens in alle dokters en tandartsen.
ik had vroeger heel veel last van hooikoorts,door homeopathie ben ik er nu wel al jaren van af.
waar je je goed bij voelt moet je gewoon doen,maar zeg nooit dat homeopathie niet zal werken,want zoals je weet de natuurlijke middelen zijn genees krachtiger dan je dacht.
en de natuur is sterker dan wij allemaal op aarde.
Dit was maar een voorbeeld,kan hier boeken over schrijfen.
als het middel helpt braces,dan maak het niet uit voor mij portemonee.
van de chemische middelen word je ook niet echt goed van.
denk dat jullie mij hier in geen ongelijk kunnen geven.
ik zou zegen ga eens lezen en proberen met middelen van de natuur te gebruiken,maar zoals je zegt,beetje schrik van homeopathie.
vriendelijke groeten Terry.
Helpt dit ook als je tussen bepaalde tanden een beetje rood ontstoken tandvlees hebt? Dus zeg maar de puntjes....hier voel je zo lekker al het koude en warme extra door...
En waar kan je deze homeopatische geneesmiddelen kopen? Drogist?