Wortelpuntbehandeling (apexresectie)

Author:
RINA
Posted:
di, 07/08/2003 - 15:02
21 juli moet ik naar de kaakchirurg voor een wortelpuntbehandeling en ik durf niet. wie heeft deze behandeling weleens ondergaan en wil er wat over vertellen?

[ Dit Bericht is bewerkt door: RINA op 2003-07-08 20:23 ]
daan33

9 weken geleden heb ik een wortelpunt behandeling gehad, moet bekennen na bijna 2 weken terug mijn verstandskies dat ik liever kies voor een wortelpunt behandeling dan het trekken van een verstandskies, de behandeling viel mee, heeft denk ik 20 min geduurd, de pijn was te doen nadien met pijnstillers, goed ijs erop doen daarna want ik kreeg wel een dikke wang..ik wens je veel sucses.....ben nu 2 keer achter elkaar naar de kaakchirurg geweest en moet bekennen dat ik mijn buik er wel even vol van heb !!!!!
wo, 07/09/2003 - 09:05 Permalink
RINA

Hallo Daan,

Dank je voor je reactie ik denk dat iedereen bang is voor het onbekende. Ik heb een jaar of 10 geleden ook een verstandskies laten verwijderen bij een kaakchirurg en ik was er ook als de dood voor achteraf is het allemaal reuze meegevallen ik kon de volgende dag ook weer gewoon werken geen dikke wang enz. alleen die hechtingen waren vervelend. Het is alleen wat ik heb gelezen wat ze gaan doen klinkt allemaal zo eng en ik ga 16 dagen later met vakantie dus ik hoop dat ik er verder geen last van zal hebben.
gr. Rina
wo, 07/09/2003 - 12:44 Permalink
Moon

hoi, ik heb vorig jaar een Apex gehad. Op zich is het me reuze meegevallen. Ik heb pijnstillers van de kaakchirug meegekregen en die heb ik wel allemaal opgemaakt, maar met pijnstillers, is het prima te doen. Het enige waar ik helemaal gestoord van werd op het laatst, was het trekkerige gevoel van de hechtingen!!!!!
wo, 07/09/2003 - 14:18 Permalink
daan33

dat had ik ook, op het laatst heb ik ze die paar stukjes die er nog zaten met een pincet uit gehaald......dat luchte op joh :smile:
wo, 07/09/2003 - 17:24 Permalink