Verstandkies ..
Ik laatst naar de tandarts ff een controle , tijdens de controle bleek dat er 2 verstandkiezen uitmoesten .
Na het nemen van foto’s
Hij heeft mijn linker verstandskies wat afgevlakt na wat slijpen was de verstandskies vlak .
Echter een paar dagen erna doet de bewerkte verstandkies wel zo *****ing veel pijn daar word je niet vrolijk , dus werd het tijd 600 mg granulato achter in mijn huig te stouwen .
Ook dit heeft niet egt veel zin mijn klier is opgezet het lijkt net of ik een gezwel heb , dus bakken ijs er tegen aan om de pijn maar te drukken .
Desondanks deelde ze mij mede dat ik pas na drie weken te recht kon in het ziekenhuis dit in zwolle .
Mijn eigen tandarts is op vakantie dus die kon me ook niet helpen na het afbellen van een stuk of tien tandartsen is er eindelijk 1 die mij wil helpen
Nu hoop ik dat de verstandkies er vrijdag uit gaat ppfffff .
Even vraag moet ik hier rekening houden met een bloedbad want de wortel zit aardig diep .
Of zijn die krengen er zo uit ?
kan ik na twee dagen weer normaal communiceren of gaat dit langer duren .
en nog een vraag hoe halen ze die dingen er eigenlijk uit met een tang of snijden ze de kies er uit ???
nou bedankt en wens me succes want ik zal het nodig hebben
Ik laatst naar de tandarts ff een controle , tijdens de controle bleek dat er 2 verstandkiezen uitmoesten .
Na het nemen van foto’s
Hij heeft mijn linker verstandskies wat afgevlakt na wat slijpen was de verstandskies vlak .
Echter een paar dagen erna doet de bewerkte verstandkies wel zo *****ing veel pijn daar word je niet vrolijk , dus werd het tijd 600 mg granulato achter in mijn huig te stouwen .
Ook dit heeft niet egt veel zin mijn klier is opgezet het lijkt net of ik een gezwel heb , dus bakken ijs er tegen aan om de pijn maar te drukken .
Desondanks deelde ze mij mede dat ik pas na drie weken te recht kon in het ziekenhuis dit in zwolle .
Mijn eigen tandarts is op vakantie dus die kon me ook niet helpen na het afbellen van een stuk of tien tandartsen is er eindelijk 1 die mij wil helpen
Nu hoop ik dat de verstandkies er vrijdag uit gaat ppfffff .
Even vraag moet ik hier rekening houden met een bloedbad want de wortel zit aardig diep .
Of zijn die krengen er zo uit ?
kan ik na twee dagen weer normaal communiceren of gaat dit langer duren .
en nog een vraag hoe halen ze die dingen er eigenlijk uit met een tang of snijden ze de kies er uit ???
nou bedankt en wens me succes want ik zal het nodig hebben
Een beschrijving van hoe het ongeveer in zijn werk gaat vindt u op onze site: http://www.tandarts.nl/html/verstandskies/extractie.php
Succes.
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-07-15 12:30 ]
Alleen kijken als je er tegen kunt.
Valt best mee .maar vertel het toch maar effe.
Op zo'n kaak van een varken heb je wel wat beter zicht dan in het echt :wink:
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-07-16 18:58 ]
devilsmum666
dat doet hij echt wel eens.
ligt niet aan de tandarts maar aan de kies zelf.dat zou jij als tandarts toch moeten weten.
en als je goed oplet ook,word dit heel voorzichtig gedaan,weinig wringen en snokken er aan.
[ Dit Bericht is bewerkt door: terry op 2003-07-17 00:16 ]
Ik zou willen dat ik net zo rustig en ervaren die verstandskiezen kan verwijderen als onze Deense Kaakchirurg.
Ik ben onder de indruk van al die filmpjes..ik heb ze allemaal gedownload en bekeken. Erg goed in beeld gebracht en tevens leerzaam..aanrader voor alle tandartsen
Met vriendelijke groet.