Ik heb al geruime tijd last van tandvleesonsteking(en) en geraak er maar niet vanaf. Dagelijks goed poetsen helpt niet meer genoeg.
Ik heb samen met mijn mondhygieniste alles reeds grondig laten schoonmaken en zelf alles goed bijgehouden, echter is het na enkele maanden teruggekeerd in een ergere vorm. Een lab uitslag ondekte een tweetal hardnekkige bacteries in mijn mond, waarvan een bestreden moet worden met Metrodinazol, en Amoxcilline. kuur van 7 dgn. 500mg.
Nu op voor een beter resultaat.
dan nog even de opmerking van het medicijn Metrodanizol, (oorzaak) Ben mij van geen kwaad bewust, maar kan dit je dit ook oplopen in zwemwater ? want dat doe ik wel veel.
Met vriendelijke groet.
[ Dit Bericht is bewerkt door: pmduiven op 2003-07-22 15:09 ]
Ik heb samen met mijn mondhygieniste alles reeds grondig laten schoonmaken en zelf alles goed bijgehouden, echter is het na enkele maanden teruggekeerd in een ergere vorm. Een lab uitslag ondekte een tweetal hardnekkige bacteries in mijn mond, waarvan een bestreden moet worden met Metrodinazol, en Amoxcilline. kuur van 7 dgn. 500mg.
Nu op voor een beter resultaat.
dan nog even de opmerking van het medicijn Metrodanizol, (oorzaak) Ben mij van geen kwaad bewust, maar kan dit je dit ook oplopen in zwemwater ? want dat doe ik wel veel.
Met vriendelijke groet.
[ Dit Bericht is bewerkt door: pmduiven op 2003-07-22 15:09 ]
Bacterien zitten overal; dus ook in het zwembad.
Dat moet toch via veelvuldig speekselcontact gaan (moeder/partner etc.)
Succes met de behandeling.
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-07-22 16:44 ]
Lees meer over de oorzaken van parodontits hier: http://www.tandarts.nl/html/tandvlees/oorzaken.php