Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje.
Ik zit al 1 (slapeloze) week thuis vanwege een ontsteking. Mijn wang is ook erg opgezwollen.
De tandarts heeft de kies open geboord en moest 2 dagen open blijven om eventueel vocht eruit te laten, maar er kwam niks uit dus heeft ie het weer dichtgemaakt en ik kreeg antibiotica (5-dagen kuur) en pijnstillers mee.
Dit is de vierde dag dat ik aan de antibiotica zit maar de zwelling is geen 1 cm minder geworden, het is ook zo hard, lijkt net of er een steen in mn wang zit, bovendien is mijn tandvlees bij die kies ook erg opgezwollen en heel dat gebied is pijnlijk.
Wanneer moet die antibiotica gaan werken?????
Weet iemand aub raad want word er echt gek van.
Alvast bedankt!
Groetjessss
Ik heb even een vraagje.
Ik zit al 1 (slapeloze) week thuis vanwege een ontsteking. Mijn wang is ook erg opgezwollen.
De tandarts heeft de kies open geboord en moest 2 dagen open blijven om eventueel vocht eruit te laten, maar er kwam niks uit dus heeft ie het weer dichtgemaakt en ik kreeg antibiotica (5-dagen kuur) en pijnstillers mee.
Dit is de vierde dag dat ik aan de antibiotica zit maar de zwelling is geen 1 cm minder geworden, het is ook zo hard, lijkt net of er een steen in mn wang zit, bovendien is mijn tandvlees bij die kies ook erg opgezwollen en heel dat gebied is pijnlijk.
Wanneer moet die antibiotica gaan werken?????
Weet iemand aub raad want word er echt gek van.
Alvast bedankt!
Groetjessss
Terug naar de tandarts zou ik zeggen, dat is toch niet te doen zo!!
Heel veel sterkte,
Groet guusje
Bedankt voor jullie reacties.
Ik moest eerst die kuur afmaken en de zwellig is nu gelukkig weg, mn wang is alleen nog stijf en mn tandvlees is nog wat geirriteerd. Ik moet binnenkort terug voor verdere behandeling (bah) want hij kon weinig beginnen met die zwelling (kreeg mn mond haast niet open). Toen hij foto's maakte zat ik zowat te vechten met hem daarzo, deed zo'n pijn.
Lindsay, ik weet precies hoe je je voelt, veel sterkte meid!
Ben je al bij de tandarts geweest?
groetjes