pijn en wond na trekken trekken verstandskies

Author:
silverlady
Posted:
di, 07/15/2003 - 14:28
12 dagen geleden heb ik mijn verstandskies laten trekken (hij is gesneden)en ik heb er nog steeds last van. de tandarts heeft het vorige week schoon gemaakt, maar het blijft pijn toen. Ondanks de spoeling (corsodyl en waterstofperoxide). het gat groeit ook helemaal niet dicht, en het tandvlees om de tand ernaast zit los. de tandarts zegt dat ik me weinig zorgen hoef te maken, maar dat doe ik eigenlijk wel, vooral omdat de wortels van de andere tand misschien gaan rotten. heeft iemand dezelfde ervaringen? Stel ik me nu heel erg aan? en hoe lang duurt het voordat dat stomme gat dicht zit?
yaco

ik dacht dat ik al een reactie had gegeven maar vind hem niet terug dus vandaar wellicht ten overvloede:

vorig jaar november is mijn verstandkies links onder getrokken en het kan echt wel een half jaartje duren voordat het gat helemaal opgevuld is. ik heb nog steeds een klein gaatje overgehouden dus de drogist verdient goed aan de stokjes die ik daar koop. maar volgens mij hoeft er niet altijd een gaatje achter te blijven..
houdt het in ieder geval wel goed schoon.
succes.
di, 07/29/2003 - 19:12 Permalink
silverlady

Bedankt! Ik was later nog terug gegaan, omdat de kaak bleef kloppen. Ik had een botontsteking, en heb antibioticum gekregen. Die tandarts zei dat het wel een jaar kon duren voordat ik weer een gladde kaak had
:-s. Gek, die behandeling valt reuze mee, maar die extra dingen erna...!!! Om gek van te worden. gelukkig doet het geen pijn.
wo, 07/30/2003 - 17:20 Permalink