Misschien een stomme vraag hoor, maar als je een hoge rekening van de tandarts krijgt voor een behandeling die je verzekeraar maar voor minder dan de helft dekt, kun je dan aan je tandarts vragen of je deze in gedeelten kan betalen? 400 euro kan toch niet iedereen zomaar ineens ophoesten in de maand.
Voor uitgebreide behandelingen is het vaak handiger om van te voren een kostenbegroting te vragen en/of te krijgen. Aan de hand van deze kostenbegroting kan je inschatten wat je moet betalen en welk deel je mogelijk van je verzekering terugkrijgt.
Succes en schroom niet om de situatie aan je tandarts uit te leggen.
[ Dit Bericht is bewerkt door: admiraal op 2003-08-09 23:07 ]
zoals ik altyd zeg,de arme worden armer,de rijke worden rijker.
ik begrijp best als je geen geld heb,kan je ook geen nieuwe auto kopen.maar zoals ik denk, dat niet WvdW een schoonheids behandeling vraagt.maar gewoon de behandelingen die er moet gebeuren,dat neem ik toch aan.
[ Dit Bericht is bewerkt door: terry op 2003-08-10 00:31 ]
Hierdoor kan je dus toch in termijnen betalenen, werkt eigenlijk net zo als bij het kopen van een auto.
Met vriendelijke groet.
Ik doel op het laten zetten van een kroon. Aangezien ik heb begrepen dat dit kan oplopen tot 750,-- en dat niet zo 1-2-3 kan missen. Wel 3x 250,--..... Ook da's nog veel. Maar de assistente zei dat het in overleg wel kan, mits het in hetzelfde jaar voldaan wordt. Vind ik nog raar overigens. Wat nou als je in november zoiets hebt??