Ik heb sinds een paar (3) dagen linksboven last van een doorkomende verstandkies afpraak enzo is al gemaakt bij de tandarts gelukkig heb ik een hele goede.
Nu is de vraag die ik heb,ik verwachtte eigenlijk dat het doorkomen veel pijn zou doen aangezien ik dit ook rechtsboven gehad heb.Eigenlijk heb ik alleen sinds het doorkomen van de kies steeds pijn in mijn oor en onderkaak die steeds erger wordt.pijnstillers helpen niet en ik slaap nu al bijna 3 dagen niet.Is dit normaal en valt er wat etgen te doen?Ik kan nl pas over anderhalve week bij mn tandarts terecht (die man heeft het ook druk en dat verbaast me niets)
Nu is de vraag die ik heb,ik verwachtte eigenlijk dat het doorkomen veel pijn zou doen aangezien ik dit ook rechtsboven gehad heb.Eigenlijk heb ik alleen sinds het doorkomen van de kies steeds pijn in mijn oor en onderkaak die steeds erger wordt.pijnstillers helpen niet en ik slaap nu al bijna 3 dagen niet.Is dit normaal en valt er wat etgen te doen?Ik kan nl pas over anderhalve week bij mn tandarts terecht (die man heeft het ook druk en dat verbaast me niets)
Mocht de pijn een andere oorzaak hebben, bijvoorbeeld de bovenverstandskies bijt traumatiserend op het lapje tandvlees dan zal dit niet helpen.
Totdat je bij je tandarts bent kan je de pijn proberen te onderdrukken met pijnstillers en mogelijk zou het spoelen ook kunnen helpen.
Met vriendelijke groet.
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-08-05 19:52 ]