puntjes

Author:
devilsmum666
Posted:
wo, 09/03/2003 - 21:03
Vorige week is bij mij een kies getrokken, die er niet gemakkelijk uit wilde. Kies is ook nog doormidden geboord, omdat de wortels niet recht waren. Nu heb ik het gevoel dat er nog spinters achter zijn gebleven, tenminste ik voel nog wat puntjes.
Kan dit kwaad of niet.
Devilsmum666
Van Leeuwen

Tijdens een gecompliceerde extractie is het mogelijk dat er wat losse botsplintertjes of tanddeeltjes achterblijven. Deze komen er vaak vanzelf uit of blijven gewoon zitten. Dit is helemaal niet erg zolang u daar geen last van heeft.

Gr. Maurice
do, 09/04/2003 - 13:49 Permalink
mo

Hey Tandarts maurice.
Kunt u mij ook niet even advies geven dan??Heb 2 wkn geleden deel een van een wortelkanaalbehandeling gehad.
Geen napijn niks..
Totdat het ging ontsteken.
Heb antibiotica gehad,en 4 dgn geleden was het over.
Nu weer 2 dagen dikke kaak en heel veel pijn.
Is dat normaal,of is mijn tandarts een kwakzalver??
Heb bij mn vorige tandarts nooit dit probleem gehad,maar ik had wel het idee dat hij war hygienischer te werk ging,want daar kreeg ikm altijd zo"n soort van rubber lapje over mijn gezicht heen en hier dus niet.
Verder zit er een scheur in mijn kies,en ik denk dat daar bacterien door naar binnen kunnen komen.
Hopelijk hoor ik ook snel van u
Bij voorbaat vriendelijk bedankt
vr, 09/05/2003 - 18:57 Permalink
natascha31

Het "rubber lapje" is een cofferdam. Die is niet zozeer bedoeld voor hygiene, maar om de werkplek droog te houden en te zorgen dat er geen vijlen in je mond kunne vallen. (zijn erg scherp!) Napijn is normaal na zenuwbeh. Maak je antib. kuur wel af!!
Groetjes Natascha
ma, 09/08/2003 - 12:13 Permalink