Gezwollen tandvlees op plek van verstandkies

Author:
Ruben
Posted:
ma, 09/15/2003 - 23:28
Ik heb sinds een dag nogal gezwollen tandvlees op de plek waar m'n verstandskies door zou moeten komen.

De pijn valt mee en als ik m'n mond gewoon iets open houd voel ik er vrijwel niets van. Alleen met eten wanneer ik mijn kaken op elkaar zet voel ik het tandvlees van mijn bovenkaak op het gezwollen gedeelte van mij onderkaak drukken.

Ik zou graag willen weten of het gewoon een ontsteking kan zijn of dat mijn verstandskies aan het door komen is. Ik ben 17 jaar en de tandarts heeft zelf al meerdere malen gezegt dat ik ruimte zat heb voor al mijn verstandskiezen. Toch zou ik graag wat advies kunnen gebruiken.

Hoe lang duurt het normaal gesproken voor een ontsteking weg begint te trekken? En kan ik zien of het een ontsteking is of echt de kies die door komt? Op dit moment is het tandvlees namelijk niet bijzonder rood, en ik zie ook geen bloed.

Ik zou dus graag wat hulp kunnen gebruiken, aangezien m'n ouders net 2 weken naar Zuid Afrika zijn en dan zul je altijd zien dat er iets lastigs gebeurt.

b.v.d.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Ruben op 2003-09-15 23:29 ]
Van Leeuwen

Ga eens kijken op de beginpagina van deze site en klik dan links in beeld "verstandskies" aan.

Hier staat een zeer uitgebreide uitleg over de mogelijk te verwachten problemen en de oplossingen.

Suc6

Gr. Maurice
di, 09/16/2003 - 10:07 Permalink