Wat voor een verdoving krijg je??????

Author:
Angel
Posted:
vr, 09/19/2003 - 09:53
Hallo mensen,

Ik heb eindelijk de stap durven zetten
om een afspraak te maken. 29 oktober is het zover en dan wordt mijn verstandskies links onder verwijderd bij de kaakchirurg. Hij is deels door gekomen. Ik ben echt heel erg bang en val snel flauw. Ik zou graag willen weten wat voor een verdovingen ik krijg. Alleen in mijn onderkaak of ook ergens anders?? Ik ben zoooo banggg voor naalden.....

Alvast bedankt Kim
master rob

Als je boven ook laat trekken krijg je er 1 in het gehemelte , deze kan een beetje naar aanvoelen maar het valt allemaal wel mee , je krijgt overal kleine prikje binnen in de mond (binnenkaak) om de verstandkies heen en aan de buitenzijde (buitenkantkaak) .
vr, 09/19/2003 - 10:31 Permalink
WvdW

Voor zover ik weet krijg je voor 1 verstandskies idd 2 verdovingen toegediend. Geloof.... liever die 2 tellen dat rare prik gevoel (echt pijn valt wel mee hoor) in plaats van de tijd zonder verdoving dat hij bezig is die kies eruit te halen....

Je voelt het wel ffies dattie prikt, maar dat is zo weg. Daarna lijkt het alsof je wang/kaak opzwelt. Is natuurlijk niet zo, het is slechts ongevoelig gemaakt.

Succes en sterkte!
vr, 09/19/2003 - 10:47 Permalink
chris30

Meestal krijg je 3 prikjes. Zeker in de onderkaak zijn die niet pijnlijk of merkbaar. Het feit dat je kies al is doorgebroken maakt het trekken meestal veel eenvoudiger. Het trekken zelf merk je niet eens. Met een beetje geluk kan de kies direct getrokken worden en sta je binnen 15 minuten weer buiten. Neem wel meteen als je thuis bent een pijnstiller in dan is de kans op napijn een stuk minder. Veel sterkte

[ Dit Bericht is bewerkt door: chris30 op 2003-09-19 16:24 ]
vr, 09/19/2003 - 16:22 Permalink
dj

Hoi,

Ik heb bij 5x trekken (4x verstandskies) steeds maar een verdoving per keer gehad. 4 keer helemaal niet gevoeld

Doeg,
za, 09/20/2003 - 17:59 Permalink