verstandskiezen :)

Author:
master rob
Posted:
vr, 09/19/2003 - 10:19
Verstandskiezen laten trekken .

De gemiddelde medeburger ziet er tegen op om zijn of haar verstandskiezen te laten trekken .
Ook voor mij was de tijd aangekomen om over te gaan tot het verwijderen van de reeds eerder genoemde kiezen .
Na het maken van een afspraak in het ziekenhuis te Emmeloord bij de tijdheelkundige gingen de dagen sneller als anders en de geprikte datum was dan ook snel bereikt :sad: .
Bij het binnentreden van het ziekenhuis zat achter de incheck balie een leuke dame :smile: die mij doorverwees naar de wachtruimte …
Na het doorlezen van een boekje liep :razz: een dame met een wit schort naar binnen en vroeg vriendelijk of ik mee wilde lopen , na het nemen van een foto die de gehele kaak weer gaf was het uur van de waarheid aangebroken .
De boogie man :smile: vielen de functie die dienen voor een normale conversatie gedeeltelijk uit .
Ik werd geblinddoekt :wink: , dit was gedaan voor de felle lamp die boven mijn hoofd werd geplaatst nu ging het gebeuren .
Na wat gerommel in mijn mondje was krak ,krik en de boogie man :smile:.
Stomverbaasd dacht ik dit gaat nog sneller als de verdoving , maar goed sessie twee was aan de beurt en wederom krak , krik en de tweede was er ook al uit .:smile:

Nu was het afwachten hoeveel pijn krijg ik als de verdoving uitgewerkt is , er ging 1 uur over heen , geen pijn 2,3,4,5,6,7,8 uur geen pijn .
Wat resulteerde in dat er zich helemaal geen pijn deed ontstaan , het enige wat ik niet kon was de kaak goed los krijgen .

Ik heb zelf ervaren dat de boogie man eigenlijk helemaal geen boogie man is , deze meneer heeft op een perfecte wijze de verstandkiezen verwijderd , dus mocht u verstandkiezen laten trekken laat u niet gek maken door al die onzin praatjes , want het valt echt wel mee .

Ik raad u wel aan om de verstandkiezen te laten trekken in het ziekhuis , dit is geen afbreuk op de tandarts maar ik denk dat ze in het ziekhuis iets meer ervaring hebben op dit gebied (lopende bandwerk ) als bij een tandarts .

Vriendelijke groeten rob

[ Dit Bericht is bewerkt door: master rob op 2003-09-19 10:21 ]
WvdW

Ik wil toch even kort reageren hierop. De één heeft er geen last van achteraf, de ander wel. Dit heeft simpelweg te maken met HOE de verstandskies zich vast heeft geneteld. Als hij netjes rechts is, is het zo gepiept! Zit "de wortel van de verstandskies "krom", dan kan dat tot problemen leiden. Ook als er botsplinters achterblijven kan dat tot problemen leiden die je pas achter af voelt. Mijn advies: Laat foto's maken (tenzij die al bestaan) van de verstandskies die eruit moet en vraag hoe hij gegroeit is. Botsplinters worden veelal pas later ontdekt! Mocht je toch last krijgen van pijn na de behandeling, koel dan je wang/kaak met een ijszak. Kijk het een paar dagen aan en als het niet minder wordt, contact opnemen.

Ik hoop niet dat ik mensen nu "bang" heb gemaakt. Is niet de bedoeling uiteraard. Het komt immers vaak voor dat je na afloop nergens last van hebt! :smile:

PS: ik heb ze alle 4 nog. M'n tandarts laat ze ook lekker zitten zolang ik nergens last van heb.
vr, 09/19/2003 - 10:55 Permalink
master rob

Bij mij zat 1 verstandskies verkeerd deze durfde de tandarts niet te verwijderen .
Dit om dat deze scheef stond en de wortel erg diep zat , desondanks heeft de arts kaakchirurg deze er in no- time uit gekregen .
vr, 09/19/2003 - 11:00 Permalink