Author: naushad Posted: za, 09/20/2003 - 14:03 Help wie weet hoe ik het op lost pijn aan de tandvlees die al is ontstoken. Het is links achter waar het ontstoken is. ik heb al 2 dagen last van. de digitale tandarts Eigenlijk direct naar een tandarts lijkt me! Goed poetsen/flossen en stokeren + eventueel spelen met een antimicrobieel mideel als corsodyl/perio-aid zou (tijdelijk) kunnen helpen. Maar laat controleren door een tandarts of je geen parodontitis of een ander probleem hebt. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 09/20/2003 - 16:30 Permalink 465 weergaves
de digitale tandarts Eigenlijk direct naar een tandarts lijkt me! Goed poetsen/flossen en stokeren + eventueel spelen met een antimicrobieel mideel als corsodyl/perio-aid zou (tijdelijk) kunnen helpen. Maar laat controleren door een tandarts of je geen parodontitis of een ander probleem hebt. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 09/20/2003 - 16:30 Permalink
Goed poetsen/flossen en stokeren + eventueel spelen met een antimicrobieel mideel als corsodyl/perio-aid zou (tijdelijk) kunnen helpen.
Maar laat controleren door een tandarts of je geen parodontitis of een ander probleem hebt.