ben woensdag bij de tanarts geweest noodvulling heeft hij niets aangedaan hij zit er nu meer dan 2 weken mag toch niet?kauwen doet pijn aan die kant
mijn twee kiezen links dus boven en onder waen inmiddels gebroken dus grote gaten in heeft hij gevult en de onderste was zo slecht hioj weet niet of ik ze zal behouden en moet 22 sept komen voor een zenuwbehandelimg ben zo bang want dit deed al helse pijn en napijn niet normaal
nu geen pijn alleen eten gaat moeilijk hoe lang duurt een zenuwbehandeling en doet dat pijn?en is dat hetzelfde als een kwb?
als mijn kiezen eruit moeten ksn dat toch ook bij een kaakchirurg? of een kroon?
Bedankt alvast
Nadine
mijn twee kiezen links dus boven en onder waen inmiddels gebroken dus grote gaten in heeft hij gevult en de onderste was zo slecht hioj weet niet of ik ze zal behouden en moet 22 sept komen voor een zenuwbehandelimg ben zo bang want dit deed al helse pijn en napijn niet normaal
nu geen pijn alleen eten gaat moeilijk hoe lang duurt een zenuwbehandeling en doet dat pijn?en is dat hetzelfde als een kwb?
als mijn kiezen eruit moeten ksn dat toch ook bij een kaakchirurg? of een kroon?
Bedankt alvast
Nadine
Spreek ook goed af met je tandarts dat hij precies zegt wat ie aan het doen is, en spreek een seintje af mocht iets toch zeer doen, zodat hij even stopt.
En voor de tijd tot aan de behandeling: probeer het moment te 'visualiseren' dat je opgelucht weer wég gaat bij de tandarts na de behandeling, in plaats van je helemaal te focussen op het moment in die stoel.
Sterkte!
en heeft hij nu de zenuw eruit gehaald?
de verdoving is nu bijna uitgewerkt en ben bang voor de napijn mijn tandarts zegt het kan een week duren 1 oktober moet mijn zoon naar de tandarts en heeft ie gezegt dat hij gelijk kan kijken hoe het dan met die kies is want ook deze was erg slecht en als ik er in de toekomst last van bijf behouden moet ie eruit en dan een kroon zegt ie want mijn andere kies waar ik de vorige keer ben geweest daar heb ik nu geen last van ze hbben vandaag de kies gedaan waar die noodvulling zat nou die noodvulling zat al een maand
Liefs Nadine
Gelukkig is het meegevallen! De dikke spuit is om de kies schoon te spoelen. Groetjes, Natascha
sinds net heb ik last en pijn in mijn andere kies pffffffffff maar daar had hij toen al eens fotos van gemaakt en gezegt dat er daar een zenuwbehandeling moet dus ga maandag maar ff bellen