opgezwollen gezicht na wortelkanaalbehandeling

Author:
tuin
Posted:
di, 09/23/2003 - 09:56
Ik heb gisteren een beginnende wortelkanaalbehandeling gehad. Ik heb een ontsteking. Mijn gezicht is nu helemaal opgezwollen mijn oog zit dicht en ik heb vreselijk pijn. Is dit normaal
mo

Hoi.

Heb ik ook gehad,zelfs nu de wkb is afgemaakt is mijn kaak nog dik.
De heleboel is ontstoken,en als het volgende week niet over is moet ik naar de kaakchirurg.
Zou maar effe naar de tandarts gaan hoor,want ik weet hoe pijn het doet zeg maar.
di, 09/23/2003 - 10:53 Permalink
mo

Ik hoop het ook voor je.
Laat je het nog effe weten???
Ik leef met je mee,daar ik weet hoe het is,en ik hoop dat de kaakchirirg bespaard zal blijven.
Groetjes,en sterkte van mij
di, 09/23/2003 - 14:38 Permalink
tuin

Ze hebben ales weer opgengemaakt en zo goed mogelijk schoongemaakt. Er is een sneetje in het gezwollen gedeelte gegeven maar er kwam alleen vocht uit. Wel een antibioticakuur gehad. De zwelling moet binnen 3 dagen verdwenen zijn anders moet ik weer terug komen.
di, 09/23/2003 - 18:32 Permalink
katapult

Hey tuin,

had je een ontsteking dat je een wkb moest? Of had je al pijn toen ze 'm gingen doen?

vroeg ik me af.

flower
di, 09/23/2003 - 22:15 Permalink
tuin

ik had al pijn toen ze hem gingen behandelen.
Mijnm gezicht was al iets opgezwollen.
Ik heb nu nog steeds veel pijn en een dik gezicht. Maar ik hoop dat de antibiotica zijn werk gaat doen. Want ik begin het goed zat te worden.
wo, 09/24/2003 - 10:02 Permalink
mo

Ik begrijp wat je bedoelt ik wordt ook een beetje gek van die dikke kaak.
Maar dat sneetje maken deed geen pijn?
Ik neem aan dat die kaakchirurg dat ook bij gaat doen dan....
Laat effe horen hoe t verder gaat okay???
wo, 09/24/2003 - 10:19 Permalink
mo

Nou..ik zie wel hoe het bij aflopt dan..
Ik kijk er niet naar ui in iedere geval.
Ik zeg altijd maar ik doe liever een bevalling over dan een bezoekje aan de tandarts,en ik meen het ook nog,zeker nu dit allemaal zo *** gaat.
wo, 09/24/2003 - 13:57 Permalink