wie heeft er raad vrijdag avond kwam ik er achter dat ik last van mijn rechteronderkaak had al eerder op de avond wie weet wat dit is kan dit over belast zijn??????
alvast bedankt
[ Dit Bericht is bewerkt door: ratjetoe op 2003-09-12 21:26 ]
alvast bedankt
[ Dit Bericht is bewerkt door: ratjetoe op 2003-09-12 21:26 ]
Je kunt toch ook niet naar de garage gaan en zeggen dat je auto links onder de motorkap rammelt en er dan vanuit gaan dat een monteur direct weet wat het is.
Probeer iets specifieker te zijn aub.
Gr. Maurice
ik hoor het wel eens knoepen(weet niet zeker of je het zo schrijf dat het goed is!!!) en daarom vroeg ik of het over belast was-is???
PS:tandarts van leeuwen ik heb nog een vraag een u.
als je last van een rechter kies achter in hebt en de tandarts vindt niks wat kun je er dan aan doen??
alvast bedankt voor uw reactie
groetjes ratjetoe
[ Dit Bericht is bewerkt door: ratjetoe op 2003-09-20 13:34 ]
Dit is voor veel mensen heel normaal. De helft van alle mensen heeft hier "last" van en zolang het geen pijn doet is er nix aan de hand.
De pijn die je hebt aan de kies rechtsonder kan worden veroorzaakt doordat er nog een kies doorkomt. Deze duwt dan tegen de andere kies aan en dat voel je.
Helemaal op jouw leeftijd hoef je je geen zorgen om dit soort dingen te maken. Je zit nog volop in de groei en daardoor heb je soms pijn in je mond.
Gr. Maurice
nog een vraagje.
als je last van een kies hebt en de tandarts kan niks vinden en toch last wat is uw raad
alvast bedankt groetjes ratjetoe
[ Dit Bericht is bewerkt door: ratjetoe op 2003-09-24 14:04 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: ratjetoe op 2003-10-22 14:05 ]
alvast bedankt.
groetjes ratjetoe