hallo het is nu een week geleden dat ik een apex heb gehad. De operatie viel mij ontzettend mee, maar met de napijn weet ik me af en toe geen raad. Ik geloof niet dat het de kies zelf ik die pijn doet maar de wond het klopt en ik kan nog steeds moeilijk eten en praten, soms zin om met me kop tegen de muur te bonken, doe ik maar niet :smile:.
Is dat normaal na een week nog zoveel pijn? zodra ik brufen inneem verdwijnt de pijn, ik neem er nog 2 op een dag nu.
Is dat normaal na een week nog zoveel pijn? zodra ik brufen inneem verdwijnt de pijn, ik neem er nog 2 op een dag nu.
Ik hoop dat je pijn inmiddels over is maar toch nog even mijn verhaal.
Ik heb begin juli een Apex gehad en de pijn is ook niet overgegaan. Daarom is de Apex ruim 2 weken geleden opnieuw gedaan en nu heb ik nog steeds pijn.
Ik kreeg te horen dat de eerste Apex 75% slagingskans heeft en de tweede 50%. Het kan dus blijkbaar wel dat het niet overgaat....
1 week lijkt me te kort om al te kunnen beoordelen . Je kunt het beter nog even aankijken en anders de chirurg nog even raadplegen .
Ik heb er zelf geen goede ervaring mee .
Bij mij is er 3 keer een apex gedaan op een kies met kroon , zonder resultaat .
Alhoewel de pijn de ene keer erger was dan de andere keer (tussen de behandelingen in ).Er zit nog steeds ontstoken weefsel zoals op de foto te zien is .Over een paar weken wordt hij getrokken . Twee en een half jaar gedonder ermee .
En de chirurg zegt alleen maar ; " ik snap het niet " , daar moet je het maar mee doen .
Hoe het komt komt het , er zijn dan toch bacterien achtergebleven voor mijn idee .
Maar misschien gaat het bij jou wel goed , het is nog maar pas gebeurd .
Maclee , dan is de tweede keer bij jou ook snel gedaan !
Bij mij moest er altijd zo'n 6 maanden tussen zitten .
groeten Neptunes