vraagje voor de tandarts

Author:
mo
Posted:
wo, 09/24/2003 - 10:25
Heb mijn verhaal al op het forum geplaatst,maar tot nog toe geen reactie...
Heb een wkb gehad,en na deel 1 was het gaan ontsteken.
Deel 2 is nu afgerond,ondanks dat de tandarts zei dat het nog ontstoken was.
Hij heeft er een witte vulling in gedaan terwijl het best een diep gat was zeg maar.
Nu is mijn kies pijnlijk,en heb ik een hele dikke kaak.
Er is een foto genomen en nu blijkt er onder de wortel een ontsteking te zitten.
Is dit gebruikelijk,of komt het door die witte vulling?(heb ik al eerder meegemaakt dat het ging ontsteken na een witte vulling,vandaar)
Als het dinsdag niet over is moet ik naar de kaakchirurg,maar wat gaat er dan gebeuren??
Zie het effe niet meer zitten.
Zeker omdat dinsdag ook nog een gaatje moet worden geboord en ik weer bang ben voor dezelfde gevolgen.
Hopelijk hoor ik snel van u,en reacties van andere 'forummers'zijn ook welkom.
amber2003

Ha Mo ,
nou ben ik geen tandarts natuurlijk , maar ik denk dat de witte vulling er echt niks mee te maken heeft .Dat de vorige keer gewoon toeval was .
Ik heb het ook gehad . Er zat een ontsteking in de kies , er werd een wkb gedaan hopende dat het lichaam de ontsteking opruimt ( door de wkb te doen wordt de oorzaak v.d. ontsteking weggehaald)
Maar bij mij lukte dat niet , en ben doorverwezen naar de kaakchirurg .
Die kan een apex resectie doen ( behandeling aan de wortelpunt).
Klinkt doodeng maar valt heel erg mee , echt waar . In dit forum zijn meer mensen die er over schreven .
Uiteindelijk heeft het bij mij nog geen nut gehad maar dat is weer een ander verhaal .
Het gaat nu om jou , en ik wens je veel sterkte .

groetjes Amber
wo, 09/24/2003 - 11:23 Permalink