geen pijn?

Author:
katapult
Posted:
za, 09/27/2003 - 12:38
Hallo,

ik vraag me af of het kan dat ik pijn in m'n kies gewoon niet wil voelen, dus niet voel. Beetje psychologisch dus. Er zit echt een megagat waar wkb voor nodig is, maar ..... van pijn is nog steeds geen sprake.
Iemand ervaring?
Pisces

Hoi Flower,

Ik heb ook een kies met een megagat. Nog nooit pijn aan gehad. Misschien is de wortel uit zichzelf overleden, geen idee.

groetjes, Pisces
za, 09/27/2003 - 19:30 Permalink
Pisces

Hoi Flower,

Ik heb ook een kies met een megagat. Nog nooit pijn aan gehad. Misschien is de wortel uit zichzelf overleden, geen idee.

groetjes, Pisces
za, 09/27/2003 - 19:30 Permalink
katapult

Foutje.

ehm,
oke bedankt.
ZOu leuk zijn als dat ding uit zichzelf dood is gegaan. Maar 't schijnt dat dat met veel pijn gepaard gaat.

Vraag ik me nog af hoe 't zit met verdringen van pijn.

iemand nog ideeen daarover?
thanx
zo, 09/28/2003 - 13:53 Permalink
ron

al ben je Psychologies nog zo goed ingesteld
en grenst je pijngrens aan het onmenselijke
als je zenuw eenmaal bloot ligt kan je het wel vergeten.ik had ook mnd geen last van mijn gat in mijn kies,todat het gat zo diep werd dat me zenuw bloot kwam te liggen,en wat was ik blij dat ik bij de avond tandarts kon komen,om de zenuw er uit te vijlen,dus ik weet wel bijna zeker dat bij jullie nog een laagje tand boven de zenuw zit want zodraa die bloot komt te liggen kan je het wel vergeten,dan is het enige wat nog helpt spoelen met koud water,totdat je er misselijk van wordt

Gr Ron

[ Dit Bericht is bewerkt door: ron op 2003-09-28 22:45 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: ron op 2003-09-28 22:49 ]
zo, 09/28/2003 - 22:42 Permalink
ArrowGirl

Ik had ook een behoorlijk gat onder 'n kroon zitten en de tandarts was verbaasd dat ik daar nog geen pijn aan had.
Dus je hoeft niet altijd pijn te hebben volgens mij. Ik denk wel dat als je met heel andere dingen bezig bent of gewoon te druk bezig bent je er gewoon niet aan denkt. Is bij mij vaak het het geval (en nu dus ook). Sinds 2 dagen behoorlijk last van zo ongeveer al m'n ondertanden (vooral m'n 2 voortanden). Was vanmorgen ook zo,en de rest van de dag (druk,druk,druk) niets van gevoeld. Tot ik net eindelijk even de tijd had om te gaan zitten en toen voelde ik het dus meteen weer.
Maar van pijn verdringen heb ik in elk geval nog nooit van gehoord,maar misschien iemand anders wel.

Groetjes Natascha
zo, 09/28/2003 - 23:27 Permalink
natascha31

het kan heel goed zijn dat de zenuw al dood is. Dat hoef je niet altijd te merken dmv pijn. Als hij al dood is, is het wel verstandig om de zenuw eruit te halen. Het kan alsnog pijn gaan geven. Gr. Natascha
ma, 09/29/2003 - 13:36 Permalink
katapult

okay....allemaal verschillende geluiden. thanx. ik kom toch niet onder die wkb uit. al had dat graag gewild.
Gelukkig wil ze er nog ff mee wachten....
o.a. omdathet nog geen pijn doet en ik nog te weinig vertrouwen heb in haar. Moet nog wat groeien...

duzzz...
ma, 09/29/2003 - 16:19 Permalink
katapult

Nou....een dag later

en ik denk dat die zenuw helaas nog niet zelf doodgegaan is. begin nu pijn te krijgen.....niet leuk....want dan kan 't niet meer echt wachten.
Feest dus binnenkort...

ik hoop dat ik ook kan zeggen dat het me meegevallen is achteraf.
di, 09/30/2003 - 19:04 Permalink