Bloedingen en stank!

Author:
Vinnie
Posted:
do, 10/09/2003 - 13:13
Hallo,

Heb vorige week mn (gelukkig) laatste verstandskies laten trekken. Hij zat linksonder op zn kant in mn kaak. Na een behandeling waarbij alle gereedschappen gebruikt zijn heb ik behoorlijk last gekregen. Eerst een ontzettend dikke wang, en daarna veel pijn. Zonder pijnstillers ga ik door de grond.
Het is nu een week geleden en er komt nog steeds bloed uit de wond, dit stinkt echt enorm (schaam me dood). Al 2x terug geweest om schoon te laten maken. Kaakchirug vertelde dat de stolling 'uit elkaar' valt en dat dat gaat stinken. Is dit normaal, heeft iemand hier ervaring mee? Bovendien vraag ik me af of die ontzettende pijn veroorzaakt wordt door een beurse kaak, want zo voelt het wel...
Tips zijn zeer welkom!
Bedankt alvast.
ilse

Ik heb vorige maandag ook een tand (geen wijsheidstand, want die zijn er al uit) laten verwijderen en achteraf ook enorm veel pijn gehad. Vandaag is het mijn eerste dag zonder pijnstillers!! Ik weet dus wat je meemaakt. Ik ben ook twee keer terug geweest bij mijn tandarts en die heeft het idd ook opnieuw gereinigd. De laatste consultatie heeft hij me antibiotica voorgeschreven. En zoals ik reeds zei: nu pas de eerste dag zonder pijnstilling (11 de dag na de tandextractie). Na het eten heb ik wel nog steeds enorme pijn omdat in de opening voedsel komt. Dan verwijder ik met een spuitje met fysiologisch water de etensresten uit de opening. Ik ben blij dat het nu eindelijk begint toe te groeien.
Dus....misschien met nog wat geduld...
Hou wel in de gaten dat je geen koorts doet, anders zou ik je aanraden om toch zo vlug mogelijk de tandarts terug op te zoeken.
Veel sterkte
zie: "pijn na tandextractie"
do, 10/09/2003 - 17:12 Permalink
Vinnie

Bedankt, ga morgen weer terug om het te laten reinigen. Maar ben bang dat ik nog wel een paar dagen met pijn loop. Gelukkig doen die Brufen 600 wel hun werk...
Ik heb geen koorts gehad verder dus dat scheelt alweer.

Jij ook veel succes verder!
Vinnie
do, 10/09/2003 - 21:45 Permalink
Ronaldz

Sorry, dat ging niet goed net.

Ben gisteren ook naar de kaakchirurg geweest en heb ook linksonder laten trekken. Ook deze lag plat op zijn kant onder de achterste kies verstopt. Jouw verschijnselen komen me bekend voor. Ik heb nu weer dezelfde problemen (dikke wang, dikke klieren en heel licht nabloeden). Dat had ik bij rechtsonder ook vorig jaar. Uiteindelijk ben ik daar na ± 10 dagen van genezen, dus nog even volhouden.

Groeten,

Ronald
di, 10/14/2003 - 13:45 Permalink
Vinnie

Bedankt!

Gaat nu na antibiotica gelukkig een stuk beter. Morgen nog even langs m'n gabber de kaakchirurg voor controle. Daarna hoop ik 'm even niet meer tegen te komen... Verder aardige kerel hoor...

Gr,
Vinnie
di, 10/14/2003 - 16:56 Permalink