en dan is het zover. dinsdag moet ik naar kerkrade.. jeetje wat ben ik bang..
ben zo benieuwd hoe t allemaal zal gaan.
wat zal hij van mn tanden zeggen??
soms denk ik waar ben ik aan begonnen. maar toch wil ik proberen gaan door te zetten.
hoop dat t gaat lukken. want t lijkt wel of ik steeds banger word.
zou willen dat we al een paar maanden verder waren. en dat alles achter de rug is.. en ik weer kan lachen zonder na te denken.
en ohh ik ben ook zo bang voor de napijn. of dat er iets niet goed is. en dat ik gelijk naar de huistandarts moet. om iets te laten doen. bv dat ik een ontsteking krijg na t trekken, of iets dergelijks er spookt vanalles door mn hoofd.
ik word gek van mezelf.. en dus ben ik nu ook niet te genieten.
groetjes pippy
ben zo benieuwd hoe t allemaal zal gaan.
wat zal hij van mn tanden zeggen??
soms denk ik waar ben ik aan begonnen. maar toch wil ik proberen gaan door te zetten.
hoop dat t gaat lukken. want t lijkt wel of ik steeds banger word.
zou willen dat we al een paar maanden verder waren. en dat alles achter de rug is.. en ik weer kan lachen zonder na te denken.
en ohh ik ben ook zo bang voor de napijn. of dat er iets niet goed is. en dat ik gelijk naar de huistandarts moet. om iets te laten doen. bv dat ik een ontsteking krijg na t trekken, of iets dergelijks er spookt vanalles door mn hoofd.
ik word gek van mezelf.. en dus ben ik nu ook niet te genieten.
groetjes pippy
Maarreh : toch sterkte hoor
Groetjes, Pisces
ik wens je heeeeeel erg veel sterkte en een kus omdat je al heel erg dapper bent om te bellen
groetjes ratjetoe
Je hebt gebelt en je gaat dinsdag hoor dat heb ik nl ook gemoeten afgelopen week....
Het is egt waar wat ze allemaal zeggen ze zijn er superlief! Je hoeft je egt niet te schamen voor je tanden want ze zijn daar wel wat gewend hoor !
Mijn angst is oknog niet weg maar dat zal ook alrijd blijven zolang ik mijn eigen tanden heb ....doe nu al in mijn broek als ik eraan denk dat ik weer moet....
Alles komt goed meissie believe me...
Ik ben je net een stapje voor dus zorg dat je me bij blijft okeej ?
Keep us up to date !
Groetjes xxx Patty
Groetjes Patty
bedenk dat er dinsdag alleen gekeken en gepraat gaat worden , niks aan het handje .
En net als Scarlet zegt ; niet van te voren al alles in je hoofd halen , want dan maak je jezelf gek .
Napijn is van voorbijgaande aard , kiespijn waar niks aan gedaan wordt niet !!!
Hou zeker rekening met evt. files , ga op tijd weg zodat je je niet druk hoeft te maken of je op tijd zal zijn .
Ik wens je een heeeeeeeeeeeeleboel sterkte !!
bye bye
Amber :wink:
Veel sterkte morgen! Niet teveel denken aan napijn en wat je allemaal nog meer kan bedenken wat er kan gebeuren nadat je bent geweest voor de behandeling.
Gewoon er vanuit gaan dat alles goed gaat en je nergens last van krijgt.
Morgen eerst het intake-gesprek,en je hoeft je geen zorgen te maken om wat ze ervan denken want ik geloof dat ze daar (en bij elke andere tandarts) wel wat gewend zijn.
En je hebt het al van een aantal anderen die je voor zijn geweest kunnen lezen,ze zijn echt supervriendelijk daar en stellen je echt op je gemak.
Dus...STERKTE morgen! en we horen het wel hoe het is gegaan.
Groetjes Natascha :grin:
bedankt voor jullie lieve reaktie`s
morgen is t dan zo ver. ik moet voor de intake naar kerkrade. pffff
wat zal ik blij zijn als t morgenavond is.
ik ben nu maar flink aan de poets. dan heb ik tenminste wat te doen hahah
heb tegen mn man gezegt dat ik er morgen niet ben. dat ik naar een vriendin ga hihi. want hij belt me een paar keer per dag. om effe te kletsen. enja als ik dr dan niet ben he. en hij weet dat niet. dan is t natuurlijk lullig. en nu weet ie dus dat ie morgen niet hoeft te bellen. omdat ik weg ben.. en als ik dr ben geweest. en het lijkt me wel wat.. dan ga ik m morgen vertellen dat ik de stap genomenm heb, en dat ik helemaal alleen naar kerkrade ben geweest. en dat ik een afspraak heb gemaakt voor de grote dag (als dat dan zo is natuurlijk he). en mocht ik de stap niet zetten. dan praat ik er ook niet over. dan kan ook niemand mij puchen he.. van ja dat moet je wel doen en blablabla.
want nu weet niemand van mn vrienden of familie inclusief mn man. dat ik voor een intake ga. het is wel heel moeilijk om mn mond dicht te houden. en het hem niet te vertellen. maar ik wil dit alleen doen. en ik wil geen gepuch!!! (van mensen die dicht bij me staan) omdat ik zelf de beslissing wil gaan nemen. om het te doen!!
wens iedereen een hele fijne dag. en ik breng morgen meteen verslag uit. als i k thuis ben
duimen jullie voor me????
groetjes pippy
Veel sterkte, hè !
groetjes, Pisces
Laat ons weten hoe het was okeej ?
Ik zal aan je denken....heel de dag !
:grin: Toi toi toi
Groetjes Patty
heel de nacht bijna niet geslapen. en ook nog s snotverkouden geworden.
ah mensen waar ben ik aan begonnen..
zodra ik thuis ben. vertel ik hoe t is gegaan
groetjes pippy
Sterkte ermee, is wel kort dag. Maar ik heb het pas nu gelezen. Maar denk dat het wel mee valt. Waar kom vandaan dan, dat je al om 08.00 uur al onderweg bent.....
Groetjes Maurice.