Nog een vraagje :smile:
Ik ben nu een paar dagen overtijd, dus waarschijnlijk zwanger en nu heb ik net over 2 weken een kroonbehandeling staan...is het raar om dat nu nog te laten verzetten? Ik wil liever niet verdoven voor ik 3 maanden zwanger ben maar het liefst stel ik het helemaal uit tot na de borstvoeding ofzo, maar kan dat zo lang? Mijn tand is een beetje afgebroken (was zwak door een wortelkanaalbehandeling) en ik heb het idee dat het daar gevoelig is, maar dat kan toch helemaal niet?? (is toch immers dood, maar als ik iets warms drink doet het er soms pijn...).
Hoe ver van te voren mag je eigenlijk een afspraak verzetten of afbellen???
Ik ben nu een paar dagen overtijd, dus waarschijnlijk zwanger en nu heb ik net over 2 weken een kroonbehandeling staan...is het raar om dat nu nog te laten verzetten? Ik wil liever niet verdoven voor ik 3 maanden zwanger ben maar het liefst stel ik het helemaal uit tot na de borstvoeding ofzo, maar kan dat zo lang? Mijn tand is een beetje afgebroken (was zwak door een wortelkanaalbehandeling) en ik heb het idee dat het daar gevoelig is, maar dat kan toch helemaal niet?? (is toch immers dood, maar als ik iets warms drink doet het er soms pijn...).
Hoe ver van te voren mag je eigenlijk een afspraak verzetten of afbellen???
Ik zou gewoon nog even wachten tot de week voor de geplande behandeling en dan je tandarts bellen als idd blijkt dat je zwanger bent en dan vragen wat je het beste kan doen (uitstellen tot na de bv of de behandeling doen na de 1e 3 maanden van je zwangerschap)
Veel suc6 verder!
Groetjes Natascha
Ik ben het eens met Arrowgirl, Elf. Ik zou inderdaad eerst eens willen weten of ik wel of niet zwanger was. Dan de huisarts vragen, of het kan een 2 kroonbehandeling. Welke tanden/kiezen krijgen dan die kroonbehandeling. Waarom 2 kroonbehandeling in een. Ik zou het wel graag willen weten, hoe dat gaat, een 2 kroonbehandeling.
Sterkte ermee.
Groetjes Maurice.
Je kan ook een prive berichtje sturen.
wat bedoel je in hemelsnaam met een 2 kroonbehandeling ??
groetjes
Amber :???: :???:
ik dacht al ; kan ik nou niet lezen offe....:???: :???:
groetjes
Amber