HAllo,
ik kwam al surfend op deze site terecht, leuk!! ik heb vanmorgen mijn verstandkies laten trekken en nu vroeg ik me af hoe lang ik die gaasjes erin moet laten zitten en of ik vanavond gewoon mag eten? De tandarts had het erover dat er eten in de wond kan komen en dat het dan zou kunnen gaan ontsteken? Wie helpt mij?? alvast bedankt.Die gaasjes zitten niet fijn en ik heb mijn kaken zo stijf op elkaar, auwwww
plies help me out!
ik kwam al surfend op deze site terecht, leuk!! ik heb vanmorgen mijn verstandkies laten trekken en nu vroeg ik me af hoe lang ik die gaasjes erin moet laten zitten en of ik vanavond gewoon mag eten? De tandarts had het erover dat er eten in de wond kan komen en dat het dan zou kunnen gaan ontsteken? Wie helpt mij?? alvast bedankt.Die gaasjes zitten niet fijn en ik heb mijn kaken zo stijf op elkaar, auwwww
plies help me out!
Ik heb vorige week mn laatste verstandskies laten trekken (gelukkig). Dat gaasje kun je er gewoon uithalen 's avonds. Ik heb meteen normaal gegeten, maar misschien is het verstandig om eerst wat vloeibaar voedsel te eten. Dat ligt een beetje aan de pijn en hoe je je kaak kunt bewegen. Probeer wel zoveel mogelijk aan 1 kant te eten, dit om voedselresten in de wond tegen te gaan. Na elke maaltijd voorzichtig spoelen. Zeker de eerste 2 dagen, als je te hard spoelt blijft de wond open en is de kans op ontstekingen groter.
Verder zou ik zeggen: succes!
Vinnie.