Sinds dit voorjaar kreeg ik last van een linkerkies. Ik knarsetand al zolang ik weet en omdat ik mijn glazuur had doorgeknarsd kreeg ik een gebitje voor 's-nachts.
Ook vulde hij het gaatje in mijn linkerkies.
Omdat de pijn nog niet weg was ben ik al meerdere keren teruggeweest en heeft hij de kies ernaast maar gevuld en een stukje van de eerder gevulde kies afgevijld. Hij dacht nl. dat het overbelast was.
Ook omdat ik mijn gebitje dus echt van de pijn niet in kon doen. Dit drukte alleen maar meer op mijn kies.
Nou ben ik ruim een half jaar en 6 tandartsbezoeken verder en nog steeds slik ik elke dag aspirines tegen de pijn.
Mijn tandarts heeft geen foto's gemaakt en hij riep me na dat ik maar moest bellen voor een wortelkanaalbehandeling als ik pijn hield.
De pijn zit tussen mijn kies en mijn oor en ik kan niet tegen koude dranken en ik kan er niet mee eten.
Volgens mij klungelt ie maar wat aan, dus hem vertrouw ik niet meer.
Ik hoop dat ik hier geholpen kan worden met wat ik moet doen.
Ook vulde hij het gaatje in mijn linkerkies.
Omdat de pijn nog niet weg was ben ik al meerdere keren teruggeweest en heeft hij de kies ernaast maar gevuld en een stukje van de eerder gevulde kies afgevijld. Hij dacht nl. dat het overbelast was.
Ook omdat ik mijn gebitje dus echt van de pijn niet in kon doen. Dit drukte alleen maar meer op mijn kies.
Nou ben ik ruim een half jaar en 6 tandartsbezoeken verder en nog steeds slik ik elke dag aspirines tegen de pijn.
Mijn tandarts heeft geen foto's gemaakt en hij riep me na dat ik maar moest bellen voor een wortelkanaalbehandeling als ik pijn hield.
De pijn zit tussen mijn kies en mijn oor en ik kan niet tegen koude dranken en ik kan er niet mee eten.
Volgens mij klungelt ie maar wat aan, dus hem vertrouw ik niet meer.
Ik hoop dat ik hier geholpen kan worden met wat ik moet doen.
Ik zou als een speer een kaakchirurg bellen eventueel met hulp van je huisarts!! Dit kan toch niet dat je tandarts je laat lopen met deze pijn...
Veel succes van ook een "tobbert"
[ Dit Bericht is bewerkt door: luidkeels op 2003-10-13 18:39 ]
Succes ermee,
groetjes kellebel
ik ga zeker een nieuwe tandarts zoeken...want ik word hier gek van!
Sterkte Karenn