kaakchirurg

Author:
janine
Posted:
di, 04/30/2002 - 22:12
hallo allemaal,
ook ik ben als de 'dood'voor de tandarts en ben blij als ik de stoel weer voor een half jaar mag verlaten. Helaas had ik de laatste keer pech en kreeg ik een verwijzing voor de kaakchirurg om m'n verstandskiezen te laten trekken. Bij voorbaat was ik al bang. Vrijdags had ik een afspraak gemaakt en zaterdags lag ik met een ontsteking in één van de kiezen op bed. Nog nooit heb ik zoveel en ellendige pijn gehad. Na het weekend direct naar m'n tandarts geweest en deze heeft het ziekenhuis gebeld om de afspraak te vervroegen. Afgelopen woensdag(24 april) was het zover. Angstzweet in mijn handen, bloedheet en al trillend ging ik naar de chirurg. Eerlijk is eerlijk het was een ontzettende geduldige en lieve man. Hij heeft er 2 getrokken en 12 juni ben ik nog een keer aan de beurt. Weet je, de angst maakt dit bezoek tot een hel, want de ingreep zelf stelt echt niets voor(bij mij dan). Ik heb maar heel weinig pijn gehad(gelukkig),maar ik weet zeker dat ik de volgende keer met net zoveel angst er weer heen ga. Stom eigenlijk, je hersens zeggen pijn pijn pijn terwijl het eigenlijk niks voorstelt. Toch lukt me het niet om de knop om te zetten.
de digitale tandarts

Beste Janine,

goed om te horen dat je de kaakchirurgische ingreep toch hebt ondergaan ondanks je angst.

Ik zou je willen adviseren om meer te weten te komen over jouw angst.

Kijk op deze site eens onder Angst in het hoofdmenu of klik binnen het Forum rechtsboven op "Zoeken" om over het item "Angst" meer vragen/antwoorden te vinden.

Succes met je verdere behandelingen!
:smile:
De Digitale Tandarts.
vr, 05/03/2002 - 10:16 Permalink
janine

hoi Kim,
waarom durf je niet meer???????
Ben je al een keer bij de kaakchirurg geweest?
Ik heb nou makkelijk praten, want ik ben er voor even af, maar 12 juni moet ik nog een keer en dan ben ik weer net zo bang.
Terwijl dat eigenlijk niet nodig is.Ga nou maar!!!!!!!!!!!
ma, 05/06/2002 - 21:03 Permalink
sellem

HEj allemaal.
Ik moet morgen mijn verstandskiezen chirurgisch laten verwijdere. Nou ik zal di zegge. Ik ben 16 jaar en ik heb er scheit aan wat er gaat gebeuren ik weet da het pijn gaat doen naderand maar maakt. Niks uit! alles komt goed mensen. Ik zie het zo : Pijn hoort bij het leven. Je kunt het maar beter meteen doen als uitstellen. Dan ben je er gelijk van aff.

Maar het ergste is da ik nu herfstvakantie heb en ik (16 jaar) wil nog wel eens het nodige aantal pilsjes drinken en gaan stappen met vrienden en vriendinnen.

Ik zal morgen wel ff late wete hoe het was ik ga nu slapen en morgen zullen jullie het weten !! Later!! :grin::D:D:D:D
wo, 10/15/2003 - 23:05 Permalink
sellem

Nou mensen. Ik heb denk ik 2 uur geleden de verstandskiezen laten verwijdere. En je voelt er op zicht helemaal nix van ook niet tijdens de operatie
do, 10/16/2003 - 12:39 Permalink