Ok ,we zijn er uit,de tandarts en ik.Er gaan 7 tanden en kiezen uit en wel op 12 november en onder algehele narcose.Ook tandsteenverwijdering.Waar moet ik me op voorbereidden?Hoe gaat het in zn werk,kan ik dik gezicht of veel napijn krijgen?Ik wil daar graag een frame hebben maar moet je die van te voren al laten maken en bij wie?En wat kost een farme ongeveer met 3 kiezen rechts en 3 kiezen links?.
Wie kan mij wat details verschaffen???
groetjes van marja
Wie kan mij wat details verschaffen???
groetjes van marja
waar ga JE DIT LATEN DOEN???
GROETJES PIPPY
groetjes
marja
Meestal erna, wordt het frame gemaakt. Denk ik zooo. Maar ik zou dan kronen of een brug nemen. Ik ben jong, en wil niet dat je ziet dat ik een frame draag, door de haakjes zie je dat dan wel. Ligt er ook aan, waar de haakjes zitten. Maar ik hoor het dan wel van je, hoe het gegaan is.
Sterkte ermeee.
Groetjes Maurice.
het zijn bij mij 3 kiezen rechtsboven en 3 kiezen linksboven. en 1 verstandskies onderin daar komt dus niks voor in de plaats.men adviseerde mij een frame omdat een plaatje veel lastiger schijnt te zitten ,ook met eten enzo.Bruggen en kronen kunnen schijnbaar niet vanwege mijn slechte conditie van het tandvlees.En wie maakt zo n frame??Moet ik zelf afspraak maken met een tandtechnicus of gaat dat via mijn tandarts?En tijdens de operatie halen ze ook al mn tandsteen weg maar nou las ik dat ze dat evt doen via flapoperatie???Wat houdt dat dan in en gebeurt dat bij mij ook???
Enfin nog paar weken en dan mag ik.pffffff zie er erg tegenop.niet tegen operatie zelf maar de zenuwentijd daarvoor en de evt pijn en zwelling daarna.
Maar goed ik zie wel
groetjes van marja
het zijn bij mij 3 kiezen rechtsboven en 3 kiezen linksboven. en 1 verstandskies onderin daar komt dus niks voor in de plaats.men adviseerde mij een frame omdat een plaatje veel lastiger schijnt te zitten ,ook met eten enzo.Bruggen en kronen kunnen schijnbaar niet vanwege mijn slechte conditie van het tandvlees.En wie maakt zo n frame??Moet ik zelf afspraak maken met een tandtechnicus of gaat dat via mijn tandarts?En tijdens de operatie halen ze ook al mn tandsteen weg maar nou las ik dat ze dat evt doen via flapoperatie???Wat houdt dat dan in en gebeurt dat bij mij ook???
Enfin nog paar weken en dan mag ik.pffffff zie er erg tegenop.niet tegen operatie zelf maar de zenuwentijd daarvoor en de evt pijn en zwelling daarna.
Maar goed ik zie wel
groetjes van marja