Ik heb een soort tintelend stroomgevoel in mijn ondertanden en tandvlees. Wie heeft enig idee wat dat kan zijn? Het is behoorlijk vervelend en ik slaap er slecht van. ben benieuwd.
[ Dit Bericht is bewerkt door: luidkeels op 2003-10-19 17:54 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: luidkeels op 2003-10-19 17:54 ]
De tandarts heeft toen die tand gevuld maar het gevoel ging niet over! Nu zegt hij dat er "niets abnormaals" aan te zien is ...
Pijn doet het niet, maar wel zoals jij beschrijft een gevoel van "stroompjes", soms ook wel een beetje m'n hartslag (maar is niet ontstoken denk ik)
wat kan dat zijn ??
Ik heb een beetje een soortgelijke klacht. Sinds een week heb ik een soort jeukerig/stroomachtig gevoel door m'n ondertanden en ik word er helemaal tureluurs van!
Ik slaap goed, maar zodra ik wakker word is het er weer.
Wie weet wat dit kan zijn???
Groetjes, Cyl
Nochtans ik heb ook al twee jaar een jeuk/stroomgevoel in een kies die intussen al 2x gevuld is maar dit hielp niet. De tandarts beweert dat het mijn sinussen zijn die duwen op de tandwortels.
Digitale tandarts, weet u hier soms iets meer over?
Heb ook gehoord dat het kan komen door tandenknarsen.
Hopelijk binnenkort een antwoord.
Groetjes, Cyl
Heb idd ook gehoord dat het door knarsen kan komen als je dit doet kan je bij de tandarts een soort plaatje halen die je s nachts in doet en dat beschermt je tanden... Ook kan het een ontsteking zijn dit kan de tandarts zien op rontgen fotos.
groetjes...
Mijn vriendin constateerde dat ik snachts een soort klapperend geluid met mijn gebid maak, misschien was dit de oorzaak?
Ben in ieder geval blij dat t over is!