donderdag wkb? - help...stress....

Author:
katapult
Posted:
di, 10/21/2003 - 17:13
hoi mede tandarts-stress mensen,

ik heb dus pijn aan m'n kies, waar wkb moet. donderdag een afspraak en ik weet niet wat ze dan wel of niet gaan doen qua wkb.
m'n tandarts is nu niet te bereiken - donderdag pas weer.

ik weet niet zo goed hoe ik donderdag daar moet gaan komen, want ik ben nu al stressed!
moet met de trein die kant op en er zijn allerlei mogelijkheden om 'terug' te gaan. Dat wil ik niet, maar ik weet niet of ik sterker ben dan m'n angst....

.....iemand tips hoe ik donderdag bij de tandarts kom?

iemand meenemen is geen optie....daar ben ik echt veel te sacherijnig voor dan-dat wil ik die persoon niet aandoen en mezelf niet.

hoe doen jullie dat?

thanx.
Flanker

zoooooo je wilt niet wete hoe bang ik was. maar het stelde niks voor , de eerste behandeling (3 kanalen) was binne 15 minute klaar. gewoon boren en verschonen van kanalen. was hele week blij dat het zo makkelijk was. daarvoor was ik zeker 2 weke bang. dacht nog aan gewoon niet te doen. vandaag heeft hij het opgevuld en ben hartstikke blij. ik heb gewoon mijn tand behouden daardoor. ik was wel bang in die stoel maar achteraf ben je zo blij. ik voelde trouwens ook niks (ervoor niet erna niet) alleen die dag dat ik het had eerste dage pijnstillers (paracetamol etc) genomen voor lichte pijn.

GEWOON DOEN>!
wo, 10/22/2003 - 00:37 Permalink
katapult

ja....gewoon doen...
het is nu half twaalf 's avonds. morgen een afspraak - over 12 uur ben ik daar

eerst maar 's bellen om te vragen of ze die wkb wil gaan doen of wat anders - ik ben niet echt ergens voor te porren maar goed..- dan weer verder stressen.

ik heb ook echt de neiging mezelf voor de gek te houden 'valt wel mee, ik heb nu geen pijn, het kan wel wachten, ...' en bedenk maar meer.

ook de neiging niet naar bed te gaan omdat het dan ineens morgen is....

ontwijkend gedrag - best wel...
irreel ook, want ik weet nog niet eens hoe en wat de bedoeling is morgen, maar in mijn hoofd.....is alles al heel beroerd morgen.

we zullen zien of ik het overleef morgen..
zal wel, maar ...

toch maar gewoon gaan slapen zo.

later meer nieuws?!
wo, 10/22/2003 - 23:33 Permalink