Ontsteking

Author:
saskiaa
Posted:
di, 10/21/2003 - 16:15
Hallo,

SInds twee weken heb ik rechtsbovenin tussen de laatste kiezen een ontsteking. Ben vorige week al langs de tandarts geweest die heeft het wat schoon gemaakt en gezegd een paar dagen dan is het wel over. Echter nu heb ik het nog het is wellis waar wel minder maar nog steeds gevoelig en bloed met poetsen. Wie weet wat ik nog meer kan doen??

gr. van saskia
nellie

hoi,

probeer vooral heel veel te poetsen op die plek. bloeding van het tandvlees geeft ontsteking aan! Dit kun je alleen voorkomen door te zorgen dat alle bacterien daar weg zijn en zo hun schadelijke werking niet kunnen uitvoeren.

tandanstoken is een heel goed middel om dit extra schoon te maken.
succes
vr, 10/24/2003 - 18:44 Permalink
natascha31

Heel veel poetsen is niet echt nodig. Het is belangrijker dat je 2 keer heel goed poetst, en dan bedoel ik niet hard poetsen want daar beschadig je je tandvlees mee! Het is inderdaad goed om tandenstokers te gebruiken van bijv. oral-b. Het gaat waarschijnlijk wel bloeden maar laat dat je niet afschrikken. Je zult merken dat het na een paar dagen al minder wordt. Succes

Gr. Natascha
zo, 10/26/2003 - 10:13 Permalink
Van Leeuwen

Er is zijn verschillende tandpasta's op de markt met antibacteriële werking. Corsodyl en Merdidol zijn hier voorbeelden van.

Neem en kleine rager en doe wat tandpasta hierop. Vervolgens kun je tussen de kiesen door rageren (zal de eerste keren wel erg bloeden).

Suc6

Gr. Maurice
ma, 10/27/2003 - 12:59 Permalink