Hallo allemaal...Ik ben geen onbekende inmiddels meer bij de tandards. Ik heb nogal wat werk laten verichten de laatste paar jaren, maar er is een ding waarom ik nog verschikkelijk huiverig ben om naar de Tandarts te gaan en dat is het koude water van de boor, en spoeling...Sommige kiezen van mij zijn namelijk extreem gevoelig...Behandeling is zo een hel omdat ik het idee heb dat je daar niet tegen op kan verdoven. Onlangs heeft de tandarts een kies gevuld (grijze vulling) en nu is die kies ook ontzettend gevoellig, ik zou liever die kies laten trekken (als het ooit zover komt) dan een wkb te laten uitvoeren.
Klopt het dat de tandarts niet meer warm water (?) mag gebruiken? (legionella). Is er iets tegen te doen? (bepaalde manier verdoven?)
Bedankt!
Marco
Klopt het dat de tandarts niet meer warm water (?) mag gebruiken? (legionella). Is er iets tegen te doen? (bepaalde manier verdoven?)
Bedankt!
Marco
werkt vaak verzachtend
laat even weten hoe dat is gegaan???
Veel tandartsunits beschikken over 1 grote en 1 kleine afzuiger. Het gebruik van de kleine afzuiger helpt vaak voldoende tegen de pijn (die ontstaat dan veel minder hevig).
Leg het een en ander eens aan uw tandarts voor.
Suc6
Gr. Maurice
Ik hoop dat dat misschien werkt!