Ik heb een misschien een moeilijke vraag;
bestaat er een gebit die alleen bestaat uit kronen? (ook de voortanden enz...)
alvast bedankt voor de reactie, groetjes Richard.
bestaat er een gebit die alleen bestaat uit kronen? (ook de voortanden enz...)
alvast bedankt voor de reactie, groetjes Richard.
Als ik elk jaar een kroon neem, alleen de kiezen, want mijn voortanden zijn nog goed. Op het laatst heeft het hele gebit (alleen de kiezen) kronen, maar dat is toch niet prijzig afegzien ik maar 1 kroon per jaar zal nemen?
Groetjes Richard.
Je verdeelt de kosten nu alleen over een aantal jaren.
Heb ik zelf ook een tijdje over getwijfeld,maar ik wilde er echt in 1 keer vanaf zijn en niet de komende jaren ieder jaar 1 tand "mooi" laten maken.
En daar telden de kosten voor mij toch ook wel heel erg mee (heb het geldboompje nog niet gevonden in m'n tuin :razz: ).
Groetjes Natascha --> :grin:
Heb toevallig ook geen geldboompje hihihi
Heb op 2 kiezen ook 'n kroon gehad en die hebben er toch zeker 'n jaartje of 14-15 op gezeten. Maar door m'n angst voor de tandarts (waardor ik dus een hele tijd niet ben geweest) ben ik die nu allebei kwijt.
Eentje is er vorig jaar vanaf gekomen en de andere hebben ze dit jaar eruit gehaald (zat een behoorlijk gat onder waar niets meer aan te doen was).
Hoe het zit met een kies na een zenuwbehandeling weet ik niet. Had toen al die angst en zo lang het maar snel gebeurde vond ik het wel best en dan hoefde ik echt niet nog eens te weten wat ze hadden gedaan/aan het doen waren.
Hopelijk krijg je nog een reactie van iemand die weet hoe het daarmee zit... zenuwbehandeling-kroon.
Veel suc6!
Groetjes Natascha --> :grin: