Kiespijn bij koud en warm

Author:
jony
Posted:
di, 10/28/2003 - 13:48
Ik heb sinds 2 weken last van mijn kies linksonder(bijna vooraan.Vooral als ik warm en koud eet of drink en als ik wat hards wil kauwen. Het gekke is een klein jaartje geleden had ik dit ook aan de andere kant en ben toen naar de tandarts geweest en heeft toen een klein laagje van de kies afgeslepen en op eeen later tijdstip heeft de mondhygeniste mijn tandvlees behandeld.(er was trouwens aan de kies niks te zien).
Bij deze is het overgegaan, maar nu zit het links onder! Als ik warm of koud op die kies terecht komt gaat het door merg en been,doe ik iets zoet of iets op lichaamstemperatuur heb ik nergens last van.

Wie herkent dit, of kan mij meer vertellen?
Trouwens moet 18 nov. naar mondhygeniste voor 2jaarlijkse controle.

Alvast bedankt
terry

hoi,dat ze niks vinden gebeurt vaak,Maar somss kan een stukje tandsteen in de pocket zitten onder het tandvlees,en dat kan ook een zeer gevoelige kies geven.
Maar ik neem aan dat jou tandarts dit wel heeft na gekeken.probeer anders eens tandpaste voor gevoelige tanden en kiesen,somss helpt het somss niet.
suc6 verder
wo, 10/29/2003 - 23:16 Permalink
jony

Dank..
Maar ik ben gister(lees:29-10)naar huisarts geweest omdat ik ook last heb van mijn oren, en tevens als ik nies komt er soms bloed mee.Mijn kaken zijn ook gevoelig. En als ik bijv. iets hard kauw is dit goed gevoelig bij min kies terwijl zacht voedsel geen probleem geeft.
De huisarts constateerde een bijholte ontsteking en heb daarom antibiotica gekregen voor 8 dagen(doxy disp).
Nu maar hopen dat het weg gaat.

Groet een anstige Jony
do, 10/30/2003 - 06:19 Permalink