PIJN VEEL PIJN!!!!

Author:
roosjedebloem
Posted:
wo, 10/29/2003 - 07:53
Maandag naar de tandarts geweest , nu beneden een prothese ( boven had ik al ) alleen de pijn wordt steeds erger ik slaap niet en afgelopen nacht had ik het niet in maar overal schrale plekken dus verrekte ik nog van de pijn!! WIE HEEFT DIT OOK MEEGEMAAKT !! of weet een opossing ik weet het niet meer en loop nu zonder als ik op mijn kaak druk voelt het beurs en pijnlijk aan , ( nee ik heb geen spijt trouwens ):Sad
miranda

Vooral je prothese er in het begin niet uithalen, want dan krijg je m door zwelling er niet meer in!
Bij pijn kun je t beste Ibuprofen 600 slikken (op recept verkrijgbaar) en anders terug naar je tandarts, want misschien heb je wel drukplekken.
Succes!
do, 10/30/2003 - 23:31 Permalink
dj

Ja,

En ibuprofen 200 en 400 zijn (tot die tijd) zonder recept verkrijgbaar.
Lees altijd de bijsluiter (iedere keer, er kunnen dingen veranderen!), ook bij middelen op recept. Pas op voor overdosering.

Doeg,
vr, 10/31/2003 - 01:29 Permalink
roosjedebloem

Sorry jongens , astmapatiënten mogen die medicijnen niet. Ben al terug geweest en het is iets beter maar ga vandaag weer moeten nog wel wat aan gedaan worden! Er komt nu ook nog bij dat ik in mijn mondhoek allemaal bultjes heb en op mijn kin schrale plekken ! Wilde ik eerst mijn bed niet uit vanwege de kiespijn , nu omdat ik overal pijn heb in mijn mond. Ben niet echt het voorbeeld van : Laat maar trekken !!
vr, 10/31/2003 - 06:18 Permalink
Ank

als ik het zo lees gaat het niet echt lekker met je gebit. stevig balen zeg. denk je dat je overal vanaf bent.
even een vraagje over ibropufen. ik ben ook astmapatiënt maar ik mag die pijnstillers wel slikken. ligt het misschien aan de mate van astma?
vr, 10/31/2003 - 08:33 Permalink
roosjedebloem

Als je de gebruiksaanwijzing leest zie je het staan : Kan astmaanvallen veroorzaken , en helaas is dat bij mij het geval! Maar ik heb zo weer een afspraak bij de tandarts hoor! Het erge is dat ik dit weekend een huis vol visite heb , EN WE GAAN UIT ETEN !
vr, 10/31/2003 - 08:49 Permalink
Nel

RoosjedeBloem,
Ik heb ook pas een prothese onder narcose gekregen in Kerkrade. Geen paniek. De pijn die je voelt zijn waarschijnlijk drukplekken, ga langs en de tandarts haalt de pijnlijke plekken weg. De meesten moeten een paar keer terug omdat je kaak slinkt. Maar ik ken dat, niet slapen, pijn, ellende. Niet wachten, meteen teruggaan! Echt. En natuurlijk krijg je napijn bij zoiets, het lijkt me niet meer dan normaal. Alles wordt eruit gerukt en de napijn komt toch wel, dat zeggen de tandartsen in Kerkrade ook eerlijk. Effe nuchter blijven.
di, 02/17/2004 - 08:08 Permalink
GONNY 40

Hoi Nel ik denk dat ze er nu geen last meer van heeft hoor die berichten zijn van okt 2003 maar ik hoop dat het met jou wat beter gaat nu GROETJES GONNY
di, 02/17/2004 - 08:22 Permalink