Aangezien je vaak alleen maar mensen hoort bij wie een wkb is tegengevallen wil ik voor alle mensen die hier van schrikken dit berichtje schrijven! Toen ik drie weken terug van mijn tandarts hoorde dat er oa een wkb moest gebeuren schoot ik echt in de stress. Ik had het niet meer van de zenuwen.... Ik ben echt een angsthaas als het om tandartsen gaat.
Nu drie weken later zit ik achter mijn pc net terug van mijn tandarts en de verdoving is bijna uitgewerkt. Ik heb van de behandeling zelf niets gevoeld en tot nu toe heb ik nauwelijks napijn, alleen als ik op de kies druk is hij een beetje gevoelig!
Deze positieve ervaring helpt mij echt een flink stuk op weg om mijn angsten te overwinnen!
Dus zo zie je maar weer het valt niet altijd tegen!
Groetjes van Sonja
Nu drie weken later zit ik achter mijn pc net terug van mijn tandarts en de verdoving is bijna uitgewerkt. Ik heb van de behandeling zelf niets gevoeld en tot nu toe heb ik nauwelijks napijn, alleen als ik op de kies druk is hij een beetje gevoelig!
Deze positieve ervaring helpt mij echt een flink stuk op weg om mijn angsten te overwinnen!
Dus zo zie je maar weer het valt niet altijd tegen!
Groetjes van Sonja
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-11-05 17:17 ]