verstandkiezen getrokken

Author:
Kruisselbrink
Posted:
do, 11/06/2003 - 12:31
Mijn beide verstandkiezen zijn getrokken nog geen geen 2,5 uur geleden. Ten eerste geweldig gedaan. Nergens last van , behalve dat verdoving nog aanwezig is en dat het allemaal dik voelt. Maar ik heb vandaag nog niet gegeten en vroeg me of dat kan! Ik heb namelijk honger. Ze vertelde me ook dat ik niet mocht spoelen. mag ik wel drinken? verder klasse werk van de monheelkundige afdeling van het Academisch ziekenhuis in Groningen.
pippy1970

wat fijn te horen dat je nergens last van hebt!! geeft me weer een beetje moed hahah ik moet er volgende week 3 laten trekken. (wel onder narcose)
maar maak me wel een beetje druk hoe t daarna is.. met die gaten in mn mond. en inderdaad met eten enzo
hou je me op de hoogte??
groetjes pippy
do, 11/06/2003 - 12:58 Permalink
haberdoedas

Op 2003-11-06 12:31, schreef Kruisselbrink:
Mijn beide verstandkiezen zijn getrokken nog geen geen 2,5 uur geleden. Ten eerste geweldig gedaan. Nergens last van , behalve dat verdoving nog aanwezig is en dat het allemaal dik voelt. Maar ik heb vandaag nog niet gegeten en vroeg me of dat kan! Ik heb namelijk honger. Ze vertelde me ook dat ik niet mocht spoelen. mag ik wel drinken? verder klasse werk van de monheelkundige afdeling van het Academisch ziekenhuis in Groningen.

Eten kan je maar geen warme of hete zaken. Alles moet koud zijn. Verder pijnstillers zoals Brufen of Dafalgan slikken en ijs op de kaak doet ook wonderen. Goed herstel !!
vr, 02/06/2004 - 12:16 Permalink