Op 18 december worden allevier mijn verstandskiezen getrokken onder narcose. Hoelang duurt gemiddeld de napijn en kan je niet goed eten? Op eerste kerstdag (een week later dus) moet ik werken. Zou dat lukken? En hoe zit het met het lekkere eten met Kerst. Zou ik alleen maar yoghurt kunnen eten? Wat is jullie ervaring?
Als ze er moeilijk uitgaan kan het de eerste dag een beetje beurs aanvoelen,maar dat is bij iedereen weer verschillend.
En ik denk dat dat juist 1 van de prettige bijkomstigheden van een behandeling onder narcose is,je kan meer laten doen in 1 keer.
Ze hebben bij mij in september al m'n boventanden getrokken onder narcose en daar heb ik totaal geen last van gehad.
Het enige waar ze moeite mee hadden was m'n verstandkies maar de rest was echt peanuts om eruit te krijgen.
Maar dat ze zo hebben moeten wrikken aan die verstandskies daar heb ik dus niets van gemerkt en ook geen napijn aan gehad. Bloeden erna viel ook mee (maar dat komt misschien ook doordat ik gelijk 'n prothese heb gekregen).
Maar al met al denk ik wel dat je met kerst gewoon moet kunnen werken... en last but not least,ook heerlijk eten :grin: Ik hoop het in elk geval wel voor je,maar zoiets kun je natuurlijk nooit op voorhand zeggen. Iedereen is weer anders.
Alvast veel suc6 & hopelijk gaat alles goed en kun je genieten van je heerlijke kerstmaal!
Groetjes Natascha