Hoi
Mijn dochterje is 3 weken geleden op haar voortandjes gevallen, het bloedde wat maar ze had er al snel geen last meer van en de tand zat ook niet los. Nu zagen vorige week ineens een lichte verkleuring op 1 van haar voortanden. Deze lijkt met de dag grijzer, bruiner te worden. Houdt dit automatisch in dat haar tand zwart zal worden? Of kan het ook bij deze verkleuring blijven? Als de tand zwart wordt kun je er dan nog iets aan laten doen om hem weer wit(ter) te krijgen?
Wie heeft antwoorden op mijn vragen?
Alvast bedankt,
Barbara
[ Dit Bericht is bewerkt door: tresor op 2003-11-06 11:24 ]
Mijn dochterje is 3 weken geleden op haar voortandjes gevallen, het bloedde wat maar ze had er al snel geen last meer van en de tand zat ook niet los. Nu zagen vorige week ineens een lichte verkleuring op 1 van haar voortanden. Deze lijkt met de dag grijzer, bruiner te worden. Houdt dit automatisch in dat haar tand zwart zal worden? Of kan het ook bij deze verkleuring blijven? Als de tand zwart wordt kun je er dan nog iets aan laten doen om hem weer wit(ter) te krijgen?
Wie heeft antwoorden op mijn vragen?
Alvast bedankt,
Barbara
[ Dit Bericht is bewerkt door: tresor op 2003-11-06 11:24 ]
ben je nog naar de tandarts ermee geweest? Zo niet, dan ga er maar eens heen.
Barbara
Is de tand donker dan is de zenuw afgestorven, maar dat hoeft niet te betekenen dat de tand dan niet gevoelig kan zijn. Onstekingsprocessen aan de wortelpunt kunnen pijnklachten veroorzaken.
en zoals de digitale tandarts beschreef de kiem van de nieuwe tand aantasten.
[ Dit Bericht is bewerkt door: kindertandarts op 2003-11-08 21:48 ]